Gjest reddforME Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 hei..skriver egentlig dette bare fordi jeg føler meg alene og deprimert. har i 3 uker vært svært dårlig, det begynte med stikkinger på høyre siden av magen, sakte men sikkert gikk det over til ryggen, tenkte på UVI/Nyrebekkenbetenelse men CRP og urinprøve viste ingenting i tilegg lekker jeg urin hele tiden noe som er svært ekkelt! i tilegg har jeg diare, avføribgsprøve visste heller ingenting tatt masse blodprøver ingen funn på noe. i den siste uken har jeg bare blitt verre og verre , drt iser i hodet og blir plutselig kraftig tung i hodet og nakke, lemus i hele kroppen, store muskelsmerter og totalt utmattet! jeg bare gråter og gråter og har begynt og grue meg for og sove, føler meg aldri uthvilt eie ikke matlyst tstt revmatisme prøver og allergi prøver venter på svar. vond og stiv i muskler alt dette skjedde ette en heftig zumbatime ( ikke vant til og trene) kansje jeg ikke har tatt kroppen på alvor når jeg hadde muskelsmerter allerede kenge før tremingen. uvitheten er det verste det og sitte og vente på svar fra ldgen, redd for å være alvorlig syk, har lenge tenkt på fibromyalgi siden min far hadde det. men i de siste dager så er jeg blitt så dårlig at jeg har tenkt på MS/ME er det noen i samme situasjon som meg eventuelt kan fortelle litt hvordan MS eller ME utarter seg. på forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 hei..skriver egentlig dette bare fordi jeg føler meg alene og deprimert. har i 3 uker vært svært dårlig, det begynte med stikkinger på høyre siden av magen, sakte men sikkert gikk det over til ryggen, tenkte på UVI/Nyrebekkenbetenelse men CRP og urinprøve viste ingenting i tilegg lekker jeg urin hele tiden noe som er svært ekkelt! i tilegg har jeg diare, avføribgsprøve visste heller ingenting tatt masse blodprøver ingen funn på noe. i den siste uken har jeg bare blitt verre og verre , drt iser i hodet og blir plutselig kraftig tung i hodet og nakke, lemus i hele kroppen, store muskelsmerter og totalt utmattet! jeg bare gråter og gråter og har begynt og grue meg for og sove, føler meg aldri uthvilt eie ikke matlyst tstt revmatisme prøver og allergi prøver venter på svar. vond og stiv i muskler alt dette skjedde ette en heftig zumbatime ( ikke vant til og trene) kansje jeg ikke har tatt kroppen på alvor når jeg hadde muskelsmerter allerede kenge før tremingen. uvitheten er det verste det og sitte og vente på svar fra ldgen, redd for å være alvorlig syk, har lenge tenkt på fibromyalgi siden min far hadde det. men i de siste dager så er jeg blitt så dårlig at jeg har tenkt på MS/ME er det noen i samme situasjon som meg eventuelt kan fortelle litt hvordan MS eller ME utarter seg. på forhånd takk! Du bør nok bare komme deg tilbake til legen. Et tips angående trening når man har stive muskler, ikke start med hard trening. Start forsiktig og øk gradvis. Man kan få skikkelig smerter hvis man tar hardt i når kroppen ikke er vant med aktivitet. MS har nok andre symptomer enn det du skriver her men ingen vet hva som er galt med deg. Håper du får hjelp hos legen din. Anonym poster: 9debde0e84ae5ca12d78811fcb7ebbed
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har MS, men har aldri hatt de smertene du beskriver. Men ingen MS er lik, så det er vanskelig å si om dette kan være symptomer på dette. Men MS er en nokså sjelden sykdom, så ikke ta sorgene på forskudd. Skulle det allikevel være det, betyr det ikke at livet ditt er over. Jeg lever helt normalt, jobber 100% og har ingen daglige problemer. Ikke ta sorgene på forskudd. Anonym poster: f5824d7c366e9978ef17484db273de40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå