Gå til innhold

Vi har fått en herlig sønn!


Rubymannen

Anbefalte innlegg

Tirsdag 23. mars kl. 13:58 fikk vi en liten gutt som heter Ørjan. Det har oppstått en del ting som vi vil oppdatere om senere, men jeg kan fortelle at vi alle tre nå er på Rikshospitalet og at Ørjan har blitt operert. Han kom til verden etter 25 timer med sterke veer, og ble forløst til slutt ved keisersnitt. Mamma har det bra, og Ørjan har det også bra etter omstendighetene. Har ikke noe godt inntrykk av SØF, da vi ikke fikk noen god behandling der, bortsett fra en turnusjordmor som virkelig gjorde jobben sin, og gjorde vårt opphold i alle fall litt bedre. Men her inne er de helt fantastiske, og vi får skikkelig bra oppfølging. Vi skriver mer senere, når Ruby selv orker å sette seg foran maskinen!

PS: Jeg skal ta godt vare på Ruby og gutten vår, og har fått beskjed om å hilse til alle dere KG'ere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Goliat

Hei Rubymannen!

Gratulerer og så flott at alt gikk bra til slutt.

:blomst:

Fikk nesten litt tårer i øyekroken jeg. Sånn er det når følelsene svinger..............!

Nå må dere ta godt vare på hverandre og kose dere i tiden fremover. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

trist å se at dere ikke hadde noen god opplevelse på søf. Håper dere får bedre behandling på riksen - og at du får ta med deg både Ruby og Ørjan hjem snart.

Hils Ruby masse fra meg og lille Maria

ragnhils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange gange tillykke, og vi ønsker at i alle må blive friske hurtigt, så i kan komme hjem og kose jer. :-)

mange klem til jer alle fra knotte familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer sa masse!!!

Haper alt ordner seg snart og at dere kan dra hjem og kose dere sammen alle tre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk også tårer i øynene da jeg leste Rubypappas erklæring om å ta vare på mor og barn...

Velkommen til verden, lille Rubygutt - det høres ut som om du har valgt et fint foreldrepar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en sønn

Håper alt er bare bra med dere alle tre og så må dere ta vare på hverandre frem over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...