AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Må si jeg har tenkt litt på dette og er nysgjerrig. Nå tenker jeg først og fremst i forhold til graviditet, tar dere det for gitt at jenten går på prevensjon dersom hun ikke sier noe? Og synes du det er flaut å spørre? Og ikke minst - tar dere det for gitt at hun har kontroll på pillene sine eller whatever? Eller kommer det an på jenten? Og er du mindre redd for graviditet dersom du har sex med en du har følelser for - eller er det like skremmende uansett? Kjærlighetsforhold vs. random ONS/FF. Noen som slengte ut et tall om at en av fem menn er fedre uten å vite det. Synes det virker litt rart. Men det er kanskje så vanlig med p-piller for tiden at det er mer sjokkerende om jenten IKKE går på det, så man dropper å spørre...? Si gjerne ca. hvor gammel du som svarer er også! Jentene må gjerne dele sine erfaringer også. Tar guttene det som en selvfølge at du har kontroll? Sikkert andre tråder om dette men. Anonym poster: 63477c5570f240471e86f7c6ecf6ce3c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Jeg tar det ikke som noen selvfølge at jenta bruker prevensjon,det er like mye gutten sitt ansvar. Gutt 30 Anonym poster: 678fe23adc100a3ef8ffe89f0fa0551c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Jeg tar det ikke som noen selvfølge at jenta bruker prevensjon,det er like mye gutten sitt ansvar. Gutt 30 Anonym poster: 678fe23adc100a3ef8ffe89f0fa0551c Når man er 30 og ikke er blitt en mann ennå så er det ikke mye håp her i livet. Anonym poster: f886ae6db1d004f0b72372432b8c7477 4
Tidus Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Jeg spør alltid. Både om prevensjon og kjønnssykdommer. "Går du på pillen eller liknende?" "Når var sist du sjekket deg selv?" Jeg stoler på svarene jeg får, og jeg er elendig på kondombruk. Er i midten av 20-årene. 1
miramis Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Syntes vi jenter burde ha kontroll på prevansjon siden det er vi som blir gravide. Eneste menn kan bruke er jo kondom, noe som gjør sexen dårligere (jeg merker og forskjell, pluss at det er turn off og lukter dårlig). Forståe kanskje bruk av kondom hvis man ligger med noen med sykdommer, men syntes det er rart at folk i faste forhold bruker det.
Vulcan Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Ved tilfeldige "møter" bruker jeg alltid kondom. Jeg gjorde ikke det da jeg var yngre, men da skulle jeg først vite at dama brukte pillen. 20-årene
Poserose Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 De fleste gutter jeg har vært med har spurt. Kjæresten min spurte ikke første gangen da, var litt rart syns jeg. Tviler på at han hadde fått med seg at jeg gikk på pilla og var bare 3. daten. Han brukte ikke kondom heller.
Alviarin24 Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Hadde en fuckfriend som kom på å spørre like før han kom 3. Gangen vi hadde sex. "Du går på p-piller, sant?" Der og da var jeg mest fristet til å svare nei, men hadde jo ikke hjerte til å lyve så det ble ett ja. Men har hatt mye morro med å erte han for det senere. Kjæresten spurte lenge før vi hadde sex om jeg gjorde det, siden jeg hadde sluttet så spurte han pent om jeg ville begynne på dem igjen. Noe jeg gjorde siden jeg ikke er spesielt glad i kondomer. Jente 19
Barcelone Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Jeg mener at dette er like mye guttas ansvar. Jeg bruker ikke noe som helst av P-preparater. Gjorde det før, liker ikke det det gjør med kroppen og alle bivirkninger. Hvorfor skal jeg proppe kroppen min full av hormoner? Burde jo egentlig ha vært noen piller gutta kunne tatt også. Uansett. Begges ansvar. Hvis gutten/mannen ikke vil ha barn så får han putte på en regnfrakk og ikke forvente at dama skal ta ansvaret. Eventuelt kappe strengen. Det er nå min mening!
Tidus Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Jeg mener at dette er like mye guttas ansvar. Jeg bruker ikke noe som helst av P-preparater. Gjorde det før, liker ikke det det gjør med kroppen og alle bivirkninger. Hvorfor skal jeg proppe kroppen min full av hormoner? Burde jo egentlig ha vært noen piller gutta kunne tatt også. Uansett. Begges ansvar. Hvis gutten/mannen ikke vil ha barn så får han putte på en regnfrakk og ikke forvente at dama skal ta ansvaret. Eventuelt kappe strengen. Det er nå min mening! Eller så kan du putte en regnfrakk på ham også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå