Gå til innhold

Hun liker ikke vibrering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å sprite opp sexlivet gikk jeg til innkjøp av en eklusiv vibrator av merket LELO.

Reaksjonen var overraskende lunken, og hun ville først ikke prøve den engang. Men gikk med på det til slutt. Etter noen korte minutter vil hun slutte, og sier hun har prøvd mange typer vibrator selv før vi ble sammen, men at hun rett og slett ikke liker vibrering.

Dette har jeg aldri vært borti, og ikke engang hørt om. Trodde det var en vedtatt sannhet at vibrering både på inn og utsiden ga ekstra nytelse.

Er det noen andre som har det slik?

Anonym poster: 86198dfc7518c93a2f965c63332272ab

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Noen er mer følsomme enn andre både inni og utenpå, og det kan fort bli for intenst med en vibrator. Da vil det heller være ubehagelig enn nytelsesfullt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er mer følsomme enn andre både inni og utenpå, og det kan fort bli for intenst med en vibrator. Da vil det heller være ubehagelig enn nytelsesfullt.

Det er det som er pussig, jeg har aldri vært borti noen som liker så hard berøring av klitoris, langt fra den mest følsomme jeg har vært borti..

AnonymBruker
Skrevet

Det er det som er pussig, jeg har aldri vært borti noen som liker så hard berøring av klitoris, langt fra den mest følsomme jeg har vært borti..

Det er mulig hun er mentalt innstilt på at slikt ikke er for henne, da funker det ikke.

Anonym poster: f340cdb7c495ca650bb8276decedd02f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke vibrering eller hard berøring på/rundt klitoris. Liker ikke å ha på vibreringen ved penetrering heller,så noen av oss er bare slik :)

Anonym poster: ef9b573e6213edba3b98b1bfa5fef8c6

• Liker 1
Skrevet

Har dere brukt sexleketøy tidligere sammen? Kanskje hun ble litt overrumplet, evt flau? For å bruke sexleketøy må de fleste føle seg trygge på seg selv og partneren... Se om hun vil gi det en sjanse til, snakk sammen :) kanskje hun vil teste den selv først, før evt dere bruker den ilag :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Kanskje det kiler i nesa når hun bruker den, det gjør det med meg av og til, og det kan være litt distraherende :vetikke:

• Liker 1
Gjest Kokkelure
Skrevet

Kanskje det kiler i nesa når hun bruker den, det gjør det med meg av og til, og det kan være litt distraherende :vetikke:

haha hva i helvete?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker vibrering utvendig men ikke innvendig. Innvendig foretrekker jeg en penis eller en finger. Eventuelt en tunge.

Anonym poster: 439fb11e385fdd94db92ff790543d654

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke alle som liker det samme, eller som liker leketøy i det hele tatt. Hvis man går til innkjøp av sånt uten å spørre så tar man risken på at det er en mislykket investering.

Anonym poster: e350958977fe21f3a24b41df2b6feeb2

Skrevet

Jeg syns vibrering er overvurdert. Vibratoren som kan gi kona mi femten orgasmer på rad gir meg absolutt ingen verdens ting. Eneste gangen jeg har digget vibrerende saker er da jeg ble overfalt med en heftig wand-vibrator, men det er nok for kraftig til jevnlig bruk ;) ikke alle får noe ut av vibrering, og ikke alle liker vibreringen. Selv foretrekker jeg en massasjedusj fremfor noen vibrator!

AnonymBruker
Skrevet

vibrasjon gir meg ingenting annet enn at jeg kanskje blir litt nummen. skjønner ikke greia. overhodet. fer min del: STERKT oppskrytt.

Anonym poster: 01e746969e450cda868db5101b5bee8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...