Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Interessant. Kilde?

Fant flere makabre historier i min søken etter viten: "Ved psykologisk institutt ble Pavlovs hunder spist."

Tror ikke jeg kunne spist hund.

Hvis du var kinesisk så ville du sikkert ha spist den. :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...ville du spist det om du fikk sjansen?

Ja, hjerne!

Anonym poster: 4a6ee4fb9716162ed0b24c6213e7b927

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Kan noen som kjenner TS ta ansvar og sende en mail til opptakssentralen for medisin?

Anonym poster: 0f85f725a14469d7fd89277d7562ef71

Herregud, det var sikkert bare en spøk? Også fikk du 2 plusser? Jeg mistet akkurat troen på menneskeheten.

Og ja, la oss tilberede et spedbarn med fløtegratinerte poteter og en god saus. Blir sikkert godt. Må selvsagt ha en tørr hvitvin til.

:rolleyes:

Skrevet

Ja, hjerne!

Anonym poster: 4a6ee4fb9716162ed0b24c6213e7b927

Haha, genialt!

Hva med å plage en hund da?

Nei. Synes forøvrig historiene i psykologibøkene ble litt for fæle for min smak. Forferdelig slik vi har behandlet hunder (og mennesker, for den saks skyld) for å oppnå viten om psyken vår.

Herregud, det var sikkert bare en spøk? Også fikk du 2 plusser? Jeg mistet akkurat troen på menneskeheten.

Og ja, la oss tilberede et spedbarn med fløtegratinerte poteter og en god saus. Blir sikkert godt. Må selvsagt ha en tørr hvitvin til.

KG er stedet der narkomane og kriminelle gjerne oppfordres til å begi seg inn i legeyrket. Men staver du et ord feil, eller kommer med en spøk? Nei, da er du ikke skikket :P

Hørtes faktisk ganske godt ut. Ihvertfall fløtegratinerte poteter og saus (har ikke spist middag på flere uker).

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

De spiste menneskekjøtt i Leningrad. Barn smakte best, barnekjøtt var mer mørt. De lagde kjøttboller av de.

Anonym poster: b7db35151899d55bf2a09cba29304cf1

Ish. Fikk skikkelig creepy flashbacks til Hannibal Rising. Men man kan visstnok bare bli syk om selve mennesket har infeksjoner og er sykt, om det er et normalt friskt menneske er det ikke annerledes enn å spise et dyr. Men sykdommen som er aktuell for kannibaler heter visstnok kuru...?

Men æsj da. Tror ikke jeg hadde klart å spise hund eller katt. Da går det i hvertfall ikke med menneskekjøtt... :kvalm:

Skrevet

- eller en som jobber på abortklinikken!

Gjest BabyBlue
Skrevet

- eller en som jobber på abortklinikken!

Dude....

Skrevet

Ohhhh, you sick sick possums....

Gjest BabyBlue
Skrevet

Dude....

Dette minnet meg om filmen dumplings...

Skrevet

Følte meg ikke lenger som den sykeste i denne tråden, ihvertfall ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Følte meg ikke lenger som den sykeste i denne tråden, ihvertfall ;)

Hvis det er meg du hinter til så er jeg rusa på zyrtec.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...