Gå til innhold

deprimert

Fremhevede innlegg

Gjest anonym.anonym
Skrevet

Jeg er så deprimert. Jeg er 15 år og har vært deprimert i 3 år. Har gått på antidepressiva i over et år. Går ikke skole. Ligger hjemme dagen lang. Stefaren min har vært psykisk og fysisk voldelig mot meg i mange år, men etter å ha vært i kontakt med barneværnet flyttet jeg ut et par måneder før jul. Jeg bor nå hos min far. Har ingen kontakt med min mor. Orker ikke å snakke med henne. Hun valgte stefaren min ovenfor meg. Hun sier aldri unnskyld og legger all skyld på meg. Hun nekter at min stefar er voldelig, selv om han nesten har drept henne(for noen år siden; han kalte henne stygge ting, begynte å slå henne og deretter kvele)! Min far er aldri hjemme og bryr seg ikke om andre enn seg selv. Han kjøper nesten ingen mat, og hvis jeg spiser noe sier han at jeg spiser for mye. Alt negativt som hender han er hans feil (sier han). Han gir meg _aldri_ klemmer eller komplimenter. Er i kontakt med noen psykologer som kommer hjem til meg og snakker med meg, men det hjelper ikke. Ingenting hjelper. De kommer med teite råd som; "du må prøve selv om du ikke har lyst". Hvordan skal det hjelpe? Jeg har lyst til å leve et normalt liv, være frisk, gå på skole. Men alt må være så jævlig vanskelig! Jeg har null venner, det er ikke ett eneste menneske som faktisk er glad i meg. Dette er ikke noe jeg bare sier fordi jeg er deprimert, men det er sant. Kjenner nesten ingen av familiemedlemmene mine, og de få jeg kjenner er drittsekker som kun gjør ting vanskeligere for meg. Å tenke på fremtiden gjør meg fysisk kvalm. Blir rett og slett uvel av det. Jeg har ingen fremtid. Jeg tenkte aldri å synke så lavt som dette, men jeg kan jo like så godt ta selvmord. Vet at jeg er en hormonell tenåring som bare har fått en smakeprøve av hva livet er og at det er teit å ta livet sitt i en så ung alder, men. Jeg har ingenting å leve for? Ingen bryr seg om meg. Jeg kommer til å ende opp som uteligger, tyv eller medlem av NAV. Jeg vet ikke hva det er som holder meg i livet. Sikkert leveinstinktet mitt, jeg er jo trossalt et menneske. Vet heller ikke hvorfor jeg lager dette emnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din da selvmordstanker ikke tillates på KG. Jeg vil minne om Mental Helse. Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...