2shy Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #21 Skrevet 20. mars 2013 Vil tro stående rutere får bedre kjøling, faktisk. Con: Kan ikke oppgraderes med openwrt (men det kan være dd-wrt er en mulighet etterhvert) Belkin navnet er litt frynsete But, it's your money. openwrt, was ist das? Jeg trodde Belkin hadde veldig godt rykte jeg Så du ville heller gått for TP´en? Jeg henger meg opp i den gode omtalen, og at det er lett å kunne levere den til fysisk butikk fremfor å sende frem og tilbake i post hvis det er noe galt.
Lutetium 71 Skrevet 20. mars 2013 #22 Skrevet 20. mars 2013 openwrt, was ist das? Openwrt, dd-wrt er "tredjepartsprogramvare" på fint. Betyr at du kan legge inn uorginal programvare som gir deg flere muligheter på ruteren, enn opprinnelig. Wiki har en liten sak om det. Gå for den Belkin ruteren. Det viktigste er at du har mulighet for 5 Ghz.
2shy Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #23 Skrevet 20. mars 2013 Openwrt, dd-wrt er "tredjepartsprogramvare" på fint. Betyr at du kan legge inn uorginal programvare som gir deg flere muligheter på ruteren, enn opprinnelig. Wiki har en liten sak om det. Gå for den Belkin ruteren. Det viktigste er at du har mulighet for 5 Ghz. Jeg trenger bare en router som får meg på nett til hjemmebruk, og som gir meg mulighet for tilkobling printer i.e. Jeg kjører Belkin, lett å levere tilbake til butikk hvis noe ikke virker. Takk takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå