Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 kan det være noe "feil" i en føflekk selv om man ikke selv oppdager at det skjer en forandring - eller at legen ikke plukker det opp? Jeg skal på ny kontroll hos hudlege neste uke, og de 2-3 siste ukene før kontroll blir frykten min ekstra stor, er faktisk livredd for at jeg ikke skal plukke opp forandringer (har ganske mange og uregelmessige - derfor er det vanskelig å følge med - og jeg er fast årlig innslag hos hudlege). Disse ukene drømmer jeg også om ting som er relatert - i drømmen kommer jeg alltid forsent, legen gjør andre ting i stedet for å jobbe, blir bare sittende på venterommet hele tiden +++). Sjekker også overalt hver dag (kanskje ikke så lurt igrunn?). I tillegg dukker det stadig opp nye... Hvordan vite? Så; kort oppsummering; jeg HAR god oppfølging, men er livredd for at jeg selv eller legen ikke klarer å plukke opp forandringer før det er forsent. Dersom en føflekk forandrer seg, vil ikke forandringen etterhvert ekskalere, eller kan den være nærmest umerkbar selv om den vokser i dybden? Det er skikkelig travelt å være så "redd" hele tiden, Så - noen som har erfaring med dette?
Charlene87 Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 syns du bekymrer deg for ingenting, legene er som regel veldig nøye med sånt og siden du får god oppfølgning, så er du i gode hender.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå