Gå til innhold

Jeg er redd - hele tiden...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

kan det være noe "feil" i en føflekk selv om man ikke selv oppdager at det skjer en forandring - eller at legen ikke plukker det opp?

Jeg skal på ny kontroll hos hudlege neste uke, og de 2-3 siste ukene før kontroll blir frykten min ekstra stor, er faktisk livredd for at jeg ikke skal plukke opp forandringer (har ganske mange og uregelmessige - derfor er det vanskelig å følge med - og jeg er fast årlig innslag hos hudlege). Disse ukene drømmer jeg også om ting som er relatert - i drømmen kommer jeg alltid forsent, legen gjør andre ting i stedet for å jobbe, blir bare sittende på venterommet hele tiden +++). Sjekker også overalt hver dag (kanskje ikke så lurt igrunn?). I tillegg dukker det stadig opp nye... Hvordan vite?

Så; kort oppsummering; jeg HAR god oppfølging, men er livredd for at jeg selv eller legen ikke klarer å plukke opp forandringer før det er forsent.

Dersom en føflekk forandrer seg, vil ikke forandringen etterhvert ekskalere, eller kan den være nærmest umerkbar selv om den vokser i dybden?

Det er skikkelig travelt å være så "redd" hele tiden,

Så - noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns du bekymrer deg for ingenting, legene er som regel veldig nøye med sånt og siden du får god oppfølgning, så er du i gode hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...