Gå til innhold

Pollen og trøtthet.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Min største plage med pollen er trøtthet. Jeg tar antihistamine om kvelden og bruker en spray av nasonex i hvert nesebor både morgen og kveld. I tillegg så får jeg i meg 200mg c vitamin om morgenen og omega 3. Jeg tar multivitamin om kvelden. Jeg bruker å benytte meg av inneklær (som det er pollen i) også bruker jeg inneklær ellers (som det ikke er så mye pollen på). Er det noe mer jeg kan gjøre for å redusere trettheten som følge av pollen? Jeg reagerer på samtlige av pollentypene.

Takk for svar.

Anonym poster: be03b19aa6f6bab1aceb4a8a0fdba360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvitt pollenallergi ved hjelp av noe som heter bioresonansbehandling. Jeg gikk på astmamedisiner og til og med vival for å roe ned brystsmerter pga spenninger som følge av pusteproblemer, så jeg hadde veldig kraftig allergi.

For meg virket behandlingen alene, men jeg har holdt det i sjakk med kosthold (trenger ikke oppfølgingsbehandlinger, har ikke hatt tilbakefall på 6 år). Er flere ting i kosten som kan trigge pollenallergi, eks hvete, gjær, melk, etc.

Etter 2 behandlinger kunne jeg sove med vinduet åpent og være ute og trø i graset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...