AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Tar denne som anonym... jobbet tett på et par pasienter i ca tre år ( bolig) og nå har han ene dessverre gått bort. Personal skal gi blomster osv. Noen som har opplevd det samme og skrev dere kort evt. hva stod det på det? Sikkert veldig klønete spm, men spør fordi jeg er usikker da jeg ikke har vært så mye bort i det før. Anonym poster: 54d7740cf160d8d249037d821c246e68
Brunhilde Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Til begravelse: En siste hilsen - og navn på de som gir, evt "ansatte på avdeling sånn og sånn". Til hjemmet: Vår dypeste medfølelse - og navn på de som gir, evt "ansatte på avdeling sånn og sånn".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå