Gå til innhold

HVORFOR

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr vi oss så mye om vekt? Hva er så spesielt og interessant med fettmengde og form? Jeg skjønner det ikke! Har blitt mobbet for å være feit(enda jeg er ikke i nærheten av å være overvektig!), og jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor skulle jeg bry meg om hvordan kroppen til en annen person ser ut?

Anonym poster: b8779ab7e6e9cb8a13dedebd7b60258f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke (altså jeg forstår at sykelig overvektige bryr seg, men ikke at "normalvektige" gjør det). Jeg spiser og hygger meg uansett, har aldri vært særlig opptatt av vekt.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi mennesker er flokkdyr som alltid leter etter komplimeter og bevis på at vi er bedre enn andre. Desuten er overvekt farlig, så å trene beviser at du faktisk bryr deg om deg selv.

Jeg kunne aldri vært sammen med en som ikke brydde seg noe om helsa si. Det betyr ikke at han trenger å være supertrent med masse muskler, men holde seg i form.

Dessuten- Det å gå ned i vekt/bygge muskler er faktisk hobbyen til veldig mange. Hvorfor skal du legge deg opp i hva andre liker å gjøre?

Anonym poster: 1a619de39e85040479f17721919ab3ca

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi nå har overflod på mat, og det er status med selvkontroll. Jeg sier ikke at det er bra, men sånn er det. Har du sett bildet som har blitt delt på facebook i det siste, fra et gammelt moteblad eller noe, med tips til hvordan en dame kan gå opp i vekt? Sånn var det før vi fikk overflod på mat.

Anonym poster: 1c7bef44ba1b11beb6710ccc89ce7e4b

AnonymBruker
Skrevet

Fordi mennesker er flokkdyr som alltid leter etter komplimeter og bevis på at vi er bedre enn andre. Desuten er overvekt farlig, så å trene beviser at du faktisk bryr deg om deg selv.

Jeg kunne aldri vært sammen med en som ikke brydde seg noe om helsa si. Det betyr ikke at han trenger å være supertrent med masse muskler, men holde seg i form.

Dessuten- Det å gå ned i vekt/bygge muskler er faktisk hobbyen til veldig mange. Hvorfor skal du legge deg opp i hva andre liker å gjøre?

Anonym poster: 1a619de39e85040479f17721919ab3ca

*klask i pannen*

Her lurer ts på hvorfor folk bryr seg hva andres fettmengde er, og du kommer med vissvass om overvekts usunnheter og at hun ikke skal legge seg oppi andres utseende/vaner. Henger ikke på greip.. Utenom første setning.

1. Ts er ikke overvektig, men teite barn må alltid mobbe for noe.

2. Ts skriver ikke noe negativt om mennesker som trener eller er sunn.

3. En overvektig person kan trene og være sunn.

Til ts, så aner jeg rett og slett ikke. Nå tenker jeg folk hakker på andres form for å føle seg bedre, men hvordan det oppstod må fuglene vite.

Anonym poster: a590d38113bd819494e7effc92c0aeee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle heller være fornøyd med oss selv og andre sånn som vi er :) Former er bare fint det,vær heller stolt hvis du har litt former å vise frem :)

Anonym poster: d3e9bd54716d72731e6308d968295a1a

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo klart at jeg mener man må gjøre noe når det er helsefarlig, det sier jo seg selv! Undervektige og overvektige mennesker må jo nesten gjøre noe. Jeg sier ikke at det er galt å trene (herregud...) og spise sunt, men jeg mener bare at andre skal slutte å prakke seg oppi hvordan man ser ut kroppslig! Det spiller da ingen rolle?!

Anonym poster: b8779ab7e6e9cb8a13dedebd7b60258f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...