Gå til innhold

Utseendet til KGerne

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Dæffen-avslørt!

Hahhaahahhaaaaa herregud som jeg ler :skratte:

jeg elsker deg litt jeg gorgonzola!

Endret av NozMonster
Gjest Eurodice
Skrevet

Hadde i utgangspunktet vært artig å se hvordan alle her så ut. For å trekke frem noen hadde det vært morsomt å se hvordan f.eks Steinar40, Bandit, Bud, Rskre, Sebastianen, Arabella, og Yvonne så ut.

Hvordan forestiller du deg hvordan jeg ser ut? ;)

Gjest Reza08
Skrevet (endret)

Jeg tror du er ei flott og nydelig, men bestemt dame i begynnelsen av 40-årene. Du er ganske høy, har mørkt hår og har noen likhetstrekk med Demi Moore.

Denne var til Arabella.

Endret av Reza08
Skrevet

Arabella er vakker! Fikk med meg et bilde av henne:)

Gjest Reza08
Skrevet

Tenkte meg det, kan jeg også få et bilde? :))

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tror du er ei flott og nydelig, men bestemt dame i begynnelsen av 40-årene. Du er ganske høy, har mørkt hår og har noen likhetstrekk med Demi Moore.

Dette likte jeg å lese ;). Du traff nesten blink. Jeg er ikke spesielt høy, 169 cm. Jeg er faktisk ikke så ulik Demi Moore, ble nysgjerrig og så på bilder av henne.

Treffer jeg når det gjelder deg, tro? Med tanke på nicket ditt tenker jeg at du kanskje er fra Iran/Irak, du er høy, har svart hår og mørkebrune øyne.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg blir rent myk om hjertet, det var koselig sagt. Du er en skjønnhet, jeg har sett flere bilder av deg :).

Skrevet

Hei BM!

Mistenkte at du hadde et ekstranick her ja :P

Han har faktiskt det! Jag har också sett den kroppen. Mums ;-)

Gjest Reza08
Skrevet

Dette likte jeg å lese ;). Du traff nesten blink. Jeg er ikke spesielt høy, 169 cm. Jeg er faktisk ikke så ulik Demi Moore, ble nysgjerrig og så på bilder av henne.

Treffer jeg når det gjelder deg, tro? Med tanke på nicket ditt tenker jeg at du kanskje er fra Iran/Irak, du er høy, har svart hår og mørkebrune øyne.

Det var moro å lese. Her har jeg visst hatt en gangske bra formening her. :)

Her var du veldig god til å tippe. Bra tenkt. :) Det stemmer at jeg har svart hår, mørkebrune øyne, og kommer fra et land i Asia. Men det helt korrekte landet er Sør-Korea. Uansett, veldig godt tenkt. Jeg er kanksje ikke av de høyeste mennene her i verden, men måler vel ca. 1.75 cm. Dette var artig.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det var moro å lese. Her har jeg visst hatt en gangske bra formening her. :)

Her var du veldig god til å tippe. Bra tenkt. :) Det stemmer at jeg har svart hår, mørkebrune øyne, og kommer fra et land i Asia. Men det helt korrekte landet er Sør-Korea. Uansett, veldig godt tenkt. Jeg er kanksje ikke av de høyeste mennene her i verden, men måler vel ca. 1.75 cm. Dette var artig.

Ja, dette var gøy :). Kanskje vi er litt synske begge to?

Gjest Reza08
Skrevet

Ja, dette var gøy :). Kanskje vi er litt synske begge to?

Det tror jeg absolutt. Mange ganger har jeg tippet på mange saker, og mye har stemt. Dette tror jeg gjelder også i ditt tilfelle. Vi er et radarpar. :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det tror jeg absolutt. Mange ganger har jeg tippet på mange saker, og mye har stemt. Dette tror jeg gjelder også i ditt tilfelle. Vi er et radarpar. :)

:Nikke:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hm?

Jeg ser faktisk også likheten. Synes Arabella er ei ordentlig vakker dame.

Takk :).

Gjest .-L-.
Skrevet

Hm?

Jeg ser faktisk også likheten. Synes Arabella er ei ordentlig vakker dame.

Hvor kan man se? :fnise: Jeg er også nyskjerrig...

• Liker 1
Skrevet

Jeg må nesten poengtere at det ikke er noe som holder meg våken om natta. :fnise:

Men jeg kan nevne noen jeg kommer på i farten: skreppamedleppa, Antlers, Vampen, Cuntzilla, Havbris, IGrosny, Sebastianen. Mange flere også, men det er de jeg kommer på akkurat nå. :)

Anonym poster: 245dea5b7d5bd3164bb9b6f8d219db72

Jeg ser selvsagt ut som Oda Krogh!

Skrevet

Hadde i utgangspunktet vært artig å se hvordan alle her så ut. For å trekke frem noen hadde det vært morsomt å se hvordan f.eks Steinar40, Bandit, Bud, Rskre, Sebastianen, Arabella, og Yvonne så ut.

Og jeg som har lagt ut bilde i bildetråden og greier. Jeg ligner på Kitty selvsagt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som har lagt ut bilde i bildetråden og greier. Jeg ligner på Kitty selvsagt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Øynene dine er MYE penere enn Hello Kitty sine :)

Anonym poster: c9a03fd8b89a2bc8be90b1f65e04ae2b

• Liker 2
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg ser ut som en blanding av TandeP, Jesus og Tage Fossheim. Og så har jeg hendene og føttene til en fireåring. Så da vet dere det :fnise:

Føler egentlig jeg har fått med meg hvordan de fleste ser ut som har lagt ut bilde av seg selv de siste tre åra. Men som andre her også så ville jeg gitt penger for å se womanwoman!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ut som en blanding av TandeP, Jesus og Tage Fossheim. Og så har jeg hendene og føttene til en fireåring. Så da vet dere det :fnise:

Føler egentlig jeg har fått med meg hvordan de fleste ser ut som har lagt ut bilde av seg selv de siste tre åra. Men som andre her også så ville jeg gitt penger for å se womanwoman!

Flere som sier det samme, har jeg notert. Er det noe spesielt med denne brukeren som får slik oppmerksomhet i hvertfall på denne måten?

Anonym poster: 065cae5dc2914c5ef24083c4c0aee990

Gjest .-L-.
Skrevet

Flere som sier det samme, har jeg notert. Er det noe spesielt med denne brukeren som får slik oppmerksomhet i hvertfall på denne måten?

Anonym poster: 065cae5dc2914c5ef24083c4c0aee990

Hun skrev jo tråd opp og ned om hvor deilig sex hun hadde(Pluss at hun hadde forferdelig skrivemåte). Jeg husker speiselt den ene hvor hun sa at eksen sin penis passet som en nøkkel i ... hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...