Gå til innhold

Utseendet til KGerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

BM har dritfin kropp iallefall! :sikle:

Hei BM!

Mistenkte at du hadde et ekstranick her ja :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker meg at "Gjest" bare har øyne :sjenert: En øyedame

Anonym poster: 8bcca1cb6cc0b16bea8a8f73948dbd43

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hei BM!

Mistenkte at du hadde et ekstranick her ja :P

HAHAHAHAHAHAHAH!

Dei som har sett meg veit eg er hokjønna.....

Kunne ikkje falle meg inn! BM viste sin kropp i "flash en kroppsdel" julafta mellom 19 og 21. Eg var ei av dei heldige som fekk sjå han.

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAH!

Dei som har sett meg veit eg er hokjønna.....

Kunne ikkje falle meg inn! BM viste sin kropp i "flash en kroppsdel" julafta mellom 19 og 21. Eg var ei av dei heldige som fekk sjå han.

Men... jeg kjenner jo ikke til noen "dei"?

Neeh, du er nok BM.

Signerer denne!

Har innsett at jeg nok danner meg et ubevisst bilde av folk, basert på det de skriver, og ikke minst profilbildet (av alle ting!) Bytter noen profilbilde, kjenner jeg ikke igjen brukeren - fryktelig irriterende..

Hmmmm, kanskje byttte profilbilde før "alle" tror jeg ser litt fishy ut :fnise:

Ja, hehe!

jeg tror jeg beholder engelen min :fnise:

Skrevet

og ikke minst profilbildet (av alle ting!)

Jeg blir også veldig påvirket av bildet! Jeg tror den jeg har blitt mest overraska av er Bandit, han så helt annerledes ut enn jeg tenkte meg! Ikke på en dårlig måte da.

Men ja.. avataren har virkelig stor påvirkning når det gjelder mitt bilde av folk. Og hva sier det da om mitt bildevalg? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Jævlig bra men rimelig langt unna.....

Jeg kan ikke noe for det. Jeg ser for meg smilet til Tore på sporet når du har skrevet noe du er skikkelig fornøyd med :fnise: Er du nysgjerrig på noen da?

Anonym poster: c9a03fd8b89a2bc8be90b1f65e04ae2b

Skrevet

Men... jeg kjenner jo ikke til noen "dei"?

Neeh, du er nok BM.

Nei, sett bilde av henne.

AnonymBruker
Skrevet

BM har dritfin kropp iallefall! :sikle:

Han har slettet seg, så nå får vi aldri vite hvordan han ser ut :(

Anonym poster: d47deddaccd755804940dfef9befc2aa

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg glemte Gorgonzola. Jeg ser han for meg som Tore Strømøy eller hva det er han heter :sjenert:

Anonym poster: c9a03fd8b89a2bc8be90b1f65e04ae2b

hahaaaa ja, når du sier det!

nå kommer jeg til å se for meg han hver gang jeg ser brukernavnet hans her :ler:

Jeg er nysgjerrig på alle :P

har du aldri titta i bildetrådene du eller? :laugh:

Gjest O___o
Skrevet

I mitt hode er alle KG-brukerene like avatarene sine, :regler:

så jeg blir helt forvirret når kvinner har avatar av menn og menn som har avatar av kvinner. :sjokkert::glare::ler:

• Liker 5
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg ligner nesten på avataren min.

• Liker 2
Skrevet

Men ja.. avataren har virkelig stor påvirkning når det gjelder mitt bilde av folk. Og hva sier det da om mitt bildevalg? :fnise:

Nei, hva skal man si ... jeg får lyst å hoppe inn i Tardisen og ta deg hardt mens vi er på vei til Sontara for å dunke noen hardt i bakhodet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir også veldig påvirket av bildet! Jeg tror den jeg har blitt mest overraska av er Bandit, han så helt annerledes ut enn jeg tenkte meg! Ikke på en dårlig måte da.

Du bytter jo avatar en gang i blant du, da. Og ofte er det herremenn du velger. Så kanskje jeg skal gjette på at du er androgyn av utseende? :fnise:

Skrevet

Jeg ville gitt penger for å se womanwoman!

Haha! I en annen tråd her på KG fikk jeg høre at jeg ser akkurat slik ut som Womanwoman beskriver seg! Jeg tok det som tidenes kompliment og er høy på det enda! Hehehe :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på alle :P

Sånn ser jeg ut: bat-cat-cat-amplt3-sweet-cat-bat-black-vampire-Favim.com-418733.jpg

Jeg husker den første gangen jeg var inne på KG, så var du en av de første jeg diskuterte med, du hadde avatar med bilde av doktoren i House, jeg så for meg en middelaldrende, "sur" fyr, så jeg oppførte meg deretter ovenfor deg. Lo ganske godt når jeg skjønte at du var kvinne/ dame/ jente (klarer ikke å bestemme meg helt), og jevngammel med meg. Avataren har ganske mye å si, enn det jeg hadde trodd :P

Anonym poster: 065cae5dc2914c5ef24083c4c0aee990

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mitt hode er alle KG-brukerene like avatarene sine, :regler:

så jeg blir helt forvirret når kvinner har avatar av menn og menn som har avatar av kvinner. :sjokkert::glare::ler:

Hva med de som har avatar av ting, dyr eller tegninger?

Gjest O___o
Skrevet

Hva med de som har avatar av ting, dyr eller tegninger?

Samme der. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

*ser for meg katter, hunder, marihøner, løver og tegneseriefigurer som hamrer på tastaturet* :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Av de brukerne jeg faktisk har sett bilde av, er jeg overrasket over hvor pene mange av dem er:)

Anonym poster: d44589551f0a929d848e07d3891fe7de

Gjest Katten.
Skrevet

Sånn ser jeg ut: bat-cat-cat-amplt3-sweet-cat-bat-black-vampire-Favim.com-418733.jpg

Anonym poster: 065cae5dc2914c5ef24083c4c0aee990

Min tapte bror? *snufs*

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...