Gå til innhold

Håndballcup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt barn skal på håndballcup en helg for første gang. Har aldri spilt håndball selv, men poden på ni år hadde veldig lyst. Har erfaring fra flere overnattinger hos andre venner tidligere, uten problemer. Siden også tydeligvis resten av laget skulle være med, har jeg betalt inn og sagt ja.

Nå er jeg imidlertid litt usikker på opplegget, da informasjonen på lappen var bekjeden. Er det forventet at ALLE foreldrene skal være med? Blir jo brått mye dyrere da, siden det snakkes om hotellopphold osv. her. Er det noen som har erfaring de kan dele?

Anonym poster: 322312b4bfd8ad607d832b89ac8c05fe

Anonym poster: 322312b4bfd8ad607d832b89ac8c05fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var liten var jeg med på mange håndball cuper, og det var ganske forskjellig fra familie til familie hva de gjorde. Kom an på hvor langt unna det var, hvor selvstendige barna var, hvordan de andre foreldrene ordnet det osv. Vi fikk som regel tips til billige hoteller sammen med lappen med informasjon når det var et stykke unna. Ring laglederen og spør, eller noen andre foreldre du kjenner som har barn på samme laget, hvordan de har tenkt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, får vel ringe og spørre. Usj, føler meg så dum, dette burde jeg vel visst, ser ut til at andre foreldre skjønner dette her.. :-/

Anonym poster: 322312b4bfd8ad607d832b89ac8c05fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...