Gå til innhold

Datt tilfeldigvis innom... Og vil gjerne dele et tips:-)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært singel en lang stund og kysset noen frosker, tenkte jeg at møteplassen kanskje kunne være tingen for meg! Etter en kort stund traff jeg en strålende kar som jeg nå har flyttet sammen med:-) selvom nettdating kan være både slitsom og tappene så er det maaaange gøyale mennesker man kommer over også! Kos dere på date:-)

Anonym poster: 3eead7123b2ebb852ccb06560862bc7b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :) Absolutt mange morsomme og bra personer på nettdating :) Selv om ikke alle passer som kjæreste da!

Gjest Tidssone
Skrevet

Ojojoj. Her inne visste vi ikke at nettdating fantes!

Møteplassen har i alle fall ikke blitt omtalt i det siste.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

så hyggelig av deg å dette tilfeldigvis innom og informere oss om møteplassen. jeg har vært på møteplassen i noen år, og alle mannfolka jeg har møtt der har vært rasshøl.

Anonym poster: 405c837cba9253d8f8e3394d2f88130d

• Liker 4
Skrevet

Tipper dette er godt skjult reklame :P

• Liker 1
Skrevet

så hyggelig av deg å dette tilfeldigvis innom og informere oss om møteplassen. jeg har vært på møteplassen i noen år, og alle mannfolka jeg har møtt der har vært rasshøl.

Anonym poster: 405c837cba9253d8f8e3394d2f88130d

Er det nå jeg skal si "smaken er som baken" ?? :P

Noen finne den rette via nettdating, noen via matching, noen i det virkelige liv. Det viktigste er jo at man finner det som fungerer best for hver og en og at det faktisk gir resultater. Det var ingen for meg på nettet og jeg har lett og lett, men det tror jeg har med at jeg og de andre som nettdater ikke egentlig passer sammen. Alt for mange på mitt nivå som har alt for mange issues. De flotte mennene jeg har møtt der inne har jeg desverre ikke blitt tiltrukket av. :(

Gjest Elissima
Skrevet

Nettdating funka ikke for meg iafall, da jeg drev med det. Jeg klarer bare ikke bli interessert i noen på den måten. Kjemi, humor og personlighet er alt, og det merker man ikke om matcher før man møtes. Og på møteplassen var det mye rart. Men kan sikkert funke for noen.

Skrevet

Nettdating funka ikke for meg iafall, da jeg drev med det. Jeg klarer bare ikke bli interessert i noen på den måten. Kjemi, humor og personlighet er alt, og det merker man ikke om matcher før man møtes. Og på møteplassen var det mye rart. Men kan sikkert funke for noen.

Nettdating må man i hovedsak se på som et verktøy for å treffe noen, og ikke et sted hvor man skal bli kjent med noen for så og finne ut om man passer sammen. Hvis man tenker etter hvor mange mennesker man passerer hver dag som man ikke passer sammen med er det ikke rart at man må lete lenge noen ganger også på plasser der "alle" er single.

Så den rette kan være der, han kan være på jobben, han kan være en venn av en venn osv. Derfor mener jeg at man kan bli intressert i noen på den måten, hvis man treffer den rette.

• Liker 1
Skrevet

Nei, fyavmeg! Møteplassen... og sikkert alle andre plasser. Hvertfall for de menn i passende alder for meg.

Skrevet

Jeg har bare en ting å si så langt om nettdating - bitre menn.

LOL! Hjelp! BLOKKER.

Gjest Elissima
Skrevet

Jeg har bare en ting å si så langt om nettdating - bitre menn.

LOL! Hjelp! BLOKKER.

Enig! Og enslige pappaer som kontakter deg selv om du har spesifisert at du IKKE ønsker å møte menn med barn. Var en fyr på møteplassen som var 26 år og hadde hele 4 (!) unger med 2 forskjellige damer. Han maste og maste om å få møte meg, og han ble såå snurt for at jeg ikke ville date han..

• Liker 2
Skrevet

Enig! Og enslige pappaer som kontakter deg selv om du har spesifisert at du IKKE ønsker å møte menn med barn. Var en fyr på møteplassen som var 26 år og hadde hele 4 (!) unger med 2 forskjellige damer. Han maste og maste om å få møte meg, og han ble såå snurt for at jeg ikke ville date han..

Ja, herlighet. Og så stusser jeg litt - menn i midten av tredveårene som har klikket av på at de ønsker "kort varighet" på forholdet...?! Hva i all verden?? Er dette det samme som at de bare er ute etter å få seg et ligg? Kan de ikke bare komme seg ut på byen natt til søndag? Hva gjør de på en nettdatingsside? Og hvorfor kontakter de MEG, som er i motsatt ende av skalaen når det gjelder ønsket varighet?

Og er det ikke på tide å legge "playerdagene" på hyllen? My lord...

Gjest Elissima
Skrevet

Ja, herlighet. Og så stusser jeg litt - menn i midten av tredveårene som har klikket av på at de ønsker "kort varighet" på forholdet...?! Hva i all verden?? Er dette det samme som at de bare er ute etter å få seg et ligg? Kan de ikke bare komme seg ut på byen natt til søndag? Hva gjør de på en nettdatingsside? Og hvorfor kontakter de MEG, som er i motsatt ende av skalaen når det gjelder ønsket varighet?

Og er det ikke på tide å legge "playerdagene" på hyllen? My lord...

Er MANGE playere på sånne dating-sider, tro meg. Jeg var på date med en kjekkas på 36 som jeg møtte via sukker, men han var også venn med en kompis av meg som sa han var en bra fyr. Snakk om player, han pesa meg i øret og jukka meg på låret.. Og sa han bare ville tømme seg litt. Charming.

På møteplassen er det også en del griser syns jeg! Selv om mange virker hyggelige så er det ikke noe for meg.. Veldig mange som bare er ute etter en ting.

Skrevet

Er MANGE playere på sånne dating-sider, tro meg. Jeg var på date med en kjekkas på 36 som jeg møtte via sukker, men han var også venn med en kompis av meg som sa han var en bra fyr. Snakk om player, han pesa meg i øret og jukka meg på låret.. Og sa han bare ville tømme seg litt. Charming.

På møteplassen er det også en del griser syns jeg! Selv om mange virker hyggelige så er det ikke noe for meg.. Veldig mange som bare er ute etter en ting.

Hahahahaha! Høres ut som en mislykket player om han jukket deg på låret. Hvem "faller" for noe sånt? Haha. Jeg LER.

Nei, jeg tror man skal være heldig om man treffer på noen bra og seriøse folk der inne!

Skrevet

Jøss så sinna da...

Tror du forveksler sinna med sarkastisk

Skrevet

Heeeelt enig! Ble bare jobbintervju altsamma.... Men absolutt bra menn. Falt bare ikke

Gjest Elissima
Skrevet

Heeeelt enig! Ble bare jobbintervju altsamma.... Men absolutt bra menn. Falt bare ikke

Nettopp! Beviser at utseendet ikke er nok. Er så mye som skal stemme. Jeg hadde aldri falt for min ex om jeg så han på noe nettdatingside. Det blir nesten som at man skal kjøpe seg ny sofa.. fin farge men neeei passer ikke helt inn. Sånn føler jeg nettdating er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...