Gå til innhold

Gutter: hvor mye betyr jentas føtter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åhr, har så komplekser for føttene mine. De er brede og lange, bruker str. 40 i sko. Ønsker små og feminine føtter. Hvor mye betyr føttene? Er det turn off med store føtter? Heller pene føtter enn rund rumpe?

Obs: jeg gjør det beste ut av situasjonen, filer vekk hard hud, holder neglene rene og kortklipte osv.

Anonym poster: 80de922f7bb64ca4dcd872b9e34eaeb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føttene har ingen betydning så du trenger ikke bekymre deg :) Store,fyldige former er det som er deilig ;)

Anonym poster: fc1ba9c57428f02601a722f5bb8ef450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ikke alle er like opptatte av føtter i hvert fall :)

Anonym poster: 58c6d369f3395ac5c3bb3ffbb1ce5e47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en skala fra 0-100 så betyr føttene omtrent 0. Bare du har noen så er iallefall det bra ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FØTTER?! Nei, nå har jeg aldri... Nei, hvordan føttene ser ut har ingen betydning.

Anonym poster: 7e8eb7108f2d83e4ad952ddd4b8e6793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "små og nette" føtter (dine ord ;) ) og føttene mine har aldri fått oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Enda så små og yndige de er. :fnise:

Anonym poster: eeb670359166cbe96b573c08a65ec229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter betyr kjempemye. Spiller ingen rolle hvordan du ser ut ellers eller hvordan personlighet du har hvis føttene ikke er fine.

Anonym poster: 5ad7cd63fc3ce4f683b4feb418d23c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lange føtter. Str 40. I tillegg skjeve og lange tær. Har vært folk som har kommet bort til meg på gata faktisk og sagt at jeg har de styggeste føttene de har sett. Er ikke så hyggelig. Men kjærester har jeg da hatt. Så tror ikke menn flest bryr seg stort. Så lenge du har 2 pupper og et hull de kan stikke tissen sin i så er de mer enn fornøyd :)

Anonym poster: 008e1d6c616a57a413c87f8d4db7983a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror føtter bare betyr noe dersom han har en fotfetish, og det er så liten andel av befolkningen at det ikke er noe å tenke på. Jeg små og pene føtter, og har aldri opplevd at noen mann har lagt merke til det en gang.

Anonym poster: ae879520ba02bcb52cbf5e0d0043c0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har 2 pupper og et hull de kan stikke tissen sin i så er de mer enn fornøyd :)

Jepp, vi er alle overfladiske griser.

Anonym poster: ee429dc7b127e9dd8cba90836d1a7314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

En jentes føtter har ekstremt lite å si. Så lenge det er vanlig renslighet pågang hehe :)

Du er garantert fin nok som du er. Hvorfor denne usikkerheten ? Jenter, øv på selvtillit ! ! ! Ikke vær så selvkritisk !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...