Gå til innhold

Å ta med dildo i kofferten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har brakt vibratoren sin med på utenlandstur? Skal til syden i april, med det formål å finne tilbake følelsene meg og kjæresten imellom. Kjærestetur, blir nok en del sex og vi pleier/pleide å bruke denne. Derfor tenkte jeg at denne kunne vært grei å brakt med på oppholdet.

Men hvor stor er sannsynligheten for at den blir mistenkeliggjort i tollen? (Heter det toll??) kjenner jeg med selv rett så har jeg såpass humor at hvis en Securitasvakt hadde tatt den ut av kofferten for nærmere ettersyn at jeg kunne ledd av det og forklart hva det var.( og hatt en god historie å fortelle venninnene når jeg kommer hjem:))

Eneste er på tilbakeveien, å forklare det til de utenlandske/greske tollerne, det hadde blitt verre.

Noen som har blitt stoppet pga en slik dings?

Anonym poster: 9b1c682a6d0f6d59f1005f41c9ca0d6c

Videoannonse
Annonse
Gjest henrix
Skrevet

Tror ikke det er noe problem om du har den i kofferten.

Har du den i håndbaggasjen derimot, kan det hende du er nødt til å forklare grekerne hva dette er for noe rart :fnise:

• Liker 2
Gjest Naria
Skrevet

Har du tenkt å ha den i håndbagasjen? Hvis ikke så vil du jo ikke bli stoppet på grunn av den. Når dere kommer hjem igjen kan det hende du må innom tollen, men da blir man jo plukket ut mer eller mindre tilfeldig.

Skrevet

Med mindre du har en meget spesiell type dildo kan jeg vel ikke helt se for meg at du må forklare noen hva dette er ;) Går nok veldig bra - de bryr seg neppe, og sjekker de gjør de det nok så fort som mulig og legger den tilbake. Da har du jo historien din også!

• Liker 3
Skrevet

ENESTE gangen jeg har blitt stoppet, måtte åpne bagasje foran gud og hver mann, og en toller som holder opp en flunkende ny vibrator, mens han smiler og blunker til meg, var altså den ENE gangen jeg har hatt vibrator i bagasjen. Jeg var 20, jeg var flau og jeg døde. Nesten.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke være et problem. Jeg har dratt med meg leketøy gjennom en del flyplasser uten å bli stoppet. Men putt den i kofferten - ikke bær den med deg.

Anonym poster: daefe41a43acc853af09d38681bf3421

Gjest Eurodice
Skrevet

Tror ikke det er noe problem om du har den i kofferten.

Har du den i håndbaggasjen derimot, kan det hende du er nødt til å forklare grekerne hva dette er for noe rart :fnise:

Tror du at grekere flest er så uvitende at de ikke hva en dildo brukes til? :fnise:

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det heter sikkerhetskontrollen forresten, ikke tollen :)

Anonym poster: a9b78fb1c2c2b18cee755dfe8926bdbf

• Liker 3
Gjest Naria
Skrevet

Sikkerhetskontrollen er jo bare aktuelt dersom den skal tas med i håndbagasjen.

Gjest Grasjur
Skrevet

Så og si alle damer har vel en vibrator.. Jeg hadde ikke vært det spor flau. Hvis sikkerthetsvaktene vil ta den opp og spørre meg hva jeg skal med den, så skal han få detaljert beskrivelse... Tror egentlig vakten blir mest flau..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Putt den i innsjekket bagasje, de vil fortsatt se den på gjennomlysningen, men de har sett sånt før. Jeg hadde kofferten full av sexleketøy en gang, og hun som gjennomlyste var ny, så hun måtte tilkalle en mer erfaren vakt og spørre hva det var. Jeg snakka heldigvis ikke språket, men skjønte hva det gjaldt, siden det var mye fnising, så jeg døde litt likevel. :fnise:

Anonym poster: 25b35152da3b7832043452274820b772

• Liker 2
Skrevet

Ville kanskje passa på å ta ut batteriene? Ting som by accident starter ved et lite feiltrykk og summer i kofferten kan kanskje være litt pinlig? :biggrin: Ellers ikke noe problem, tror da det er ganske vanlig å ha med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fruen ble stoppa i tollen i Tyrkia og truet med 10 års fengsel. Så la være å ta med slike dingser til muslimske land (som later de er europeiske og vil inn i EU, 2% av Tyrkia er i Europa).

Det ble et helvete og vi mista flyet, og vi måtte være der i 2 dager ekstra.

Den norske konsulen ordnet dette for oss, men vi måtte kjøpe nye flybilletter til Norge.

Dette var i august 2011.

Anonym poster: 9468f87b8088b68135f8055c8dc343a3

• Liker 3
Skrevet

Jeg har reist med et lite utvalg i håndbagasjen, det måtte bare bli sånn i siste liten da innsjekket baggasje var stapp full og veide for mye. Reiste rundt halve kloden gjennom flere flyplasser. Ble ikke stoppet og ikke ledd av engang ;) Og om jeg hadde blitt stoppet hadde jeg ikke kunne bry meg mindre - det er jo ikke ulovlig, så de har jo ingenting med det å gjøre. Mannen var nok kanskje litt flau da, haha!

Skrevet

Kan du ikke bare stappe den i kofferten til gemalen?

• Liker 2
Skrevet

Noen som har brakt vibratoren sin med på utenlandstur? Skal til syden i april, med det formål å finne tilbake følelsene meg og kjæresten imellom. Kjærestetur, blir nok en del sex og vi pleier/pleide å bruke denne. Derfor tenkte jeg at denne kunne vært grei å brakt med på oppholdet.

Men hvor stor er sannsynligheten for at den blir mistenkeliggjort i tollen? (Heter det toll??) kjenner jeg med selv rett så har jeg såpass humor at hvis en Securitasvakt hadde tatt den ut av kofferten for nærmere ettersyn at jeg kunne ledd av det og forklart hva det var.( og hatt en god historie å fortelle venninnene når jeg kommer hjem:))

Eneste er på tilbakeveien, å forklare det til de utenlandske/greske tollerne, det hadde blitt verre.

Noen som har blitt stoppet pga en slik dings?

Anonym poster: 9b1c682a6d0f6d59f1005f41c9ca0d6c

Forklart hva det er? Altså de har dildoer i andre land også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Evt. kan du jo gjømme den i kjøttlomma di?

Anonym poster: 92a6617c60f7686a7d09a2c7ee1a3d69

• Liker 4
Skrevet

Eh... men det er lov å ha den i håndbagasjen eller? Jeg reiser nesten alltid kun med håndbagasje og hadde tenkt å ta med meg dildoen neste gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...