Gå til innhold

Supra Green Coffee


k89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg også snuste litt på disse. For å sjekke hvor legitimt det var (de lover jo så mye) sjekket jeg opp nettsiden til American Chemical Society, hvor de sier resultatene fra en studie ble presentert. Gjorde et raskt søk, men nettsiden til ACS fant ikke noen dokumenter som inneholdt Supra Green Coffee. Og det er jo litt rart i seg selv om de hadde hatt en så god effekt som det påstås. Er også litt skeptisk til nettsiden, da den er en så og si tro kopi av den engelske nettsiden, og de referer mye til studier som viser at deltakerne gikk ned i vekt - men det er hele tiden snakk om den samme studien, den som skal ha blitt presentert for ACS. En siste ting er at de nevner at flere eksperter sier dette er mulig - men nevner ingen navn. Om dette virkelig stemte, skulle man da tro at forskerne ville vedkjenne seg dette?

Og pillene er heller ikke godkjent av internasjonale organisasjoner, inkludert US Food and Drug Administration.

Anonym poster: 2c59d6eb350c85a496a9ba9f66bba7fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

k89 har du motatt de?

jeg var nok like lettlurt og valgte å prøve. har ikke motatt ennda, bestillte for 4dager siden.

Anonym poster: 993751455505439dede1debbc3995ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bestilte disse selv 14. mars, og har fortsatt ikke fått de!

Sendte mail for 2 uker siden og da skrev de at de er sendt, men er på en "transit. Sjekk med ditt lokale postkontor - kanskje de holder dem igjen".

Jeg gjorde det, men ingen pakke å se!

Så i dag ringte jeg dem, en dame i andre enden, som så vidt klarte å snakke norsk!

Hun sa bare beklager så mye, men de er ikke sendt enda!!

.......

"Vi forsikre at vi sende om 2 timer, du får om 6 dager!" Så sier jeg da hvorfor de ikke har sendt de før!

Og da fikk jeg bare som svar at det var forsinkelser og problemer (Skjønte knapt hva hun sa)

Og da sa jeg at 1 måned er vel litt vel lenge å være forsinket!

Til slutt så sa jeg at jeg ville ha pengene tilbake.

Så vi får se da...

USERIØST! Ikke prøv dere på dette lureriet!

Anonym poster: 134be38c8446b56e769128c01a033d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei.

Har noen vært like lettlurte som meg og bestilt piller fra dette nettstedet?

https://no.supragreencoffee.com/?AFID=66&C1=665340196&C2=300233

En ting jeg lurer på.. de er lovlige i Norge?

Har kun bestilt 1 pakke.. Regner med at det blir med det :-P

Hei!

Jeg bestilte også disse. Men jeg fikk de aldri, men fikk et brev fra posten om at de var stoppet i toll pga for høyt innhold av koffein i forhold til det som er lovlig å ta inn til Norge. Sendte de da en mail ang dette, og at jeg ønsket pengene mine tilbake. Har fortsatt ikke mottatt noe svar fra de. Så de pengene får jeg nok aldri igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder...



Anonymous poster hash: c9c57...568
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Tusen takk for at dere deler dette. Jeg er til vanlig skeptisk til slike ting, men har brukt 30 days og den fungerer, så jeg holdt på å bestille dette produktet også, men takket være deres innlegg lot jeg være. Jeg hadde gjort det om jeg ikke hadde funnet tråden deres. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor ble det av sunnt kosthold og trening?



Anonymous poster hash: c6d95...f8d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

Jeg bestilte også disse. Men jeg fikk de aldri, men fikk et brev fra posten om at de var stoppet i toll pga for høyt innhold av koffein i forhold til det som er lovlig å ta inn til Norge. Sendte de da en mail ang dette, og at jeg ønsket pengene mine tilbake. Har fortsatt ikke mottatt noe svar fra de. Så de pengene får jeg nok aldri igjen....

Hei.

Har noen vært like lettlurte som meg og bestilt piller fra dette nettstedet?

https://no.supragreencoffee.com/?AFID=66&C1=665340196&C2=300233

En ting jeg lurer på.. de er lovlige i Norge?

Har kun bestilt 1 pakke.. Regner med at det blir med det :-P

Ja, dessverre har jeg det, og dette er det verste lureriet jeg har vært borti (da uten at jeg har vurdert produktet). For å stoppe abonnementet må en returnere pilleboksen, MEN (og her er kluet): man må få et returnummer. Dette har det vist seg nesten umulig å få tak i. Endelig, nå etter en ½ time på telefonen og MANGE tidligere forsøk pr telefon, har jeg fått et returnummer og returadresse opplest på et engelsk som er nesten umulig å forstå. DETTE ER SCAM.

Anonymous poster hash: fb4f3...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre har jeg det, og dette er det verste lureriet jeg har vært borti (da uten at jeg har vurdert produktet). For å stoppe abonnementet må en returnere pilleboksen, MEN (og her er kluet): man må få et returnummer. Dette har det vist seg nesten umulig å få tak i. Endelig, nå etter en ½ time på telefonen og MANGE tidligere forsøk pr telefon, har jeg fått et returnummer og returadresse opplest på et engelsk som er nesten umulig å forstå. DETTE ER SCAM.

Anonymous poster hash: fb4f3...71c

PS: Dette gjelder Green Coffee Bean fra Scandic Naturals. Lureri!

Anonymous poster hash: fb4f3...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klage på sen levering? Det er jo like mye lureri uansett om dere får varen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg husker jeg fikk pakka lenge etter jeg bestilte, men fikk aldri noe mer. Ringte opp dit og fortalte at jeg ikke ville ha flere. Jeg fikk heldigvis bekreftet at jeg slapp å motta flere pakker. Om produktet funka vet jeg ikke, kasta hele greia i søpla :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...