Gå til innhold

Hater biseksualiteten min!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med en mann som tilslutt innrømmet at han var biseksuell - tente både på jenter og gutter, altså ikke bifil- forelsket seg i både jenter og gutter . Vi var sammen i tre år. Det ble slutt av helt andre grunner enn det. Jeg syntes ikke det var ekkelt i det hele tatt. Så slapp av. Det er ikke noe å bekymre seg for. Det er mange biseksuelle menn der ute, så du er ikke alene. :-)

Anonym poster: 30b9b817bfeeefb7e78ee363660c39ce

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er biseksuell men heterofil? Altså at du tenner på sex med begge kjønn og godt kunne hatt sex med begge kjønn, men at du vil ha forhold med bare jenter. Det er absolutt ikke ekkelt, og heller ikke unormalt. Sånn er det vel med mange. Heterofile jenter som ikke har noe i mot å ha sex med andre jenter, for eksempel. Jeg har til og med hørt om lesbiske jenter som ikke hadde hatt noe i mot å ha sex med en mann, bare at de ikke blir forelska i menn eller kunne tenkt seg et forhold med en mann. Hvem man faller for og hvem man kunne tenkt seg å ha sex med stemmer ikke alltid 100% overens. Av en eller annen grunn er det mer tabu når det gjelder menn, og det er jo leit at det er sånn. Det er lettere for en hetero jente å ha litt betydningsløs "jentekos" og tone det hele veldig ned, mens det samme skjer sjelden med menn. "Guttekos" hører man sjelden om, hvert fall. Men det er jo ikke noe mer unormalt at menn kan ha lyst på andre menn. Det å ha lyst på sex med menn gjør deg hvert fall ikke ute av stand til å ha et forhold med en kvinne. Og hvis du skulle være homofil gjør det deg heller ikke ute av stand til å ha et godt, rikt liv sammen med mann og barn.

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg synes du burde registrere deg på gaysir og prøve ut en mann. Så får du et litt mer avklart forhold til biseksualiteten din, finner ut om det er noe du faktisk liker eller om det var mest spennende som fantasi.

Finnes nok mange damer som synes at det er ok med en biseksuell kjæreste, det trenger ikke å være verdens undergang. Er jo fint å kunne eksperimentere litt og nyte livet og seksualiteten sin også.

Anonym poster: 579299136bed82082d044ed0e89bb95e

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes folk er i overkant fokusert på at du skal ha sex med en mann for å finne ut av dette. Det du først og fremst trenger er noen å snakke med, noen å spille ball med, noen som kan stille de rette spørsmålene og hjelpe deg med å finne svar.

Noen foreslår å snakke med psykologen din. Psykologer er proffe, og har garantert vært borti problemstillingen mange ganger tidligere, men psykologen har kanskje ikke gått i dine sko?

Jeg foreslår at du lager en profil på gaysir eller skeiv.no og finner noen å snakke med der. Det er anonymt, og ingen trenger å vite hvem du er. Du trenger heller ikke ha sex med de du kommer i kontakt med på disse stedene.

Det brukerne på de nettstedene har felles er akkurat det du er midt oppe i: Tiltrekning til sitt eget kjønn. Noen er homofile, andre er bifile/biseksuelle, og atter andre er usikre på hvem du er. Noen er til og med usikre på hvilket kjønn de ER, og det er vel mye "rarere" (men fortsatt helt greit) enn å tiltrekkes av begge kjønn?

Kanskje er det også hjelp å få på Ungdomstelefonen

Bor du i Oslo kan du også kontakte Helsestasjon for lesbisk, homofil og bifil ungdom

PS:

Å kontakte Ungdomstelefonen eller Helsestasjon for lesbisk, homofil og bifil ungdom er egentlig det beste, fordi de du treffer der er der for å snakke med og hjelpe slike som deg: Normale norske gutter og jenter som tiltrekkes av sitt eget kjønn og trenger noen å snakke med om dette.

Men jeg tror ikke du tør. Ennå. Da kan anonyme samtaler på et nettsted være en god start.

Skrevet

Alle er litt bi vet du.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i forhold med en mann. Tenner på både kvinner og menn. Ikke bry deg om at du blir slapp av og til. Du kan godt fantasere om menn når du har sex med henne, ikke tenkt på det som feil. Kjæresten vet ikke at jeg tenner på jenter, har ikke tenkt å fortelle det heller. Det er mi greie.

Anonym poster: 240a3caf6d150b4d0eef6893af026256

AnonymBruker
Skrevet

Alle er litt bi vet du.

Nei.

Anonym poster: e3aa9cc8d63e4865e3b90fbb31e8f9fc

Skrevet

Alle er litt bi vet du.

Det tror jeg også :) De fleste ihvertfall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestekompisen min er bifil, og jeg kan med hånden på hjerte si at ingen hadde det så morro som ham da han omfavnet biseksualiteten:) Det er i alle fall mitt råd. Du er hele deg, og ingen ting er ondt med det:)

Anonym poster: 4269cb20098c28d7764a999be72941b2

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også bare være en periode, men fordi du henger deg så opp i det blir du ikke ferdig med det. Jeg hadde en periode for over ti år siden ( da jeg var gravid faktisk), hvor jeg tente skikkelig på damer, spesielt store bryster, det var de tankene jeg hadde da jeg onanerte. Det endte også med at jeg fant frem tlfnr til sextlf, men ble aldri så jeg ringte da he he.

Mulig det var mine gravidehormoner som løp løpsk, men nå er det ingenting ved damer som tenner meg, og jeg synes jo det er litt rart at jeg var så utrolig tent på damer den tiden. Jeg prøvde aldri ut damer, men jeg fortrengte det heller ikke, syntes det var helt ok og skammet meg aldri. Tror mange har sånne perioder i løpet av livet.

Anonym poster: 7be5186a0f8d46a1249a830dc57dad57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...