Gå til innhold

Hvordan takle det? Kun uker igjen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takler man en beskjed om at en nær i familien kun har uker igjen å leve? Føler meg bare helt tom nå.

Anonym poster: c0a392108d4e2013a5ec3d7defea7b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så vondt det må være for deg :hug:

Har alvorlig sykdom i familien selv om dagen og er redd for at en slik beskjed kan komme. Jeg hadde tenkt at jeg ville gjort det beste ut av situasjonen og være så mye som mulig sammen med personen i ukene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Jeg vil ikke skrive for mye her, men hvis du sender meg en PM kan jeg fortelle deg om min erfaring.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den beskjeden selv For en liten tid tilbake. To uker etterpå var mannen min død. På veldig mange måter var det en lettelse. En lettelse over at det var over, og mest av alt en lettelse over at han slapp mer.

Hvordan man takler det? Tja... Det er sikkert like mange reaksjoner som det er folk. For min del gråt jeg en hel kveld og en natt, hadde en lang prat med mer gråt, sinne, mimring, enda mer gråt med noen som står meg nær og morgenen etter var jeg klar for å være trøst, støttespiller og kjæreste for mannen min. Det var en helt jævlig situasjon, sett utenfra fatter jeg ikke hvordan jeg holdt meg oppreist, hvordan jeg fremdeles er oppreist - men man bare gjør det.

Du har en tøff tid foran deg, TS. All min styrke og støtte til deg.

Anonym poster: c52e419919fb7cad8f2c66bd608f3ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...