Gå til innhold

"Livredd"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk melding av flørten min der han spurte hva han måtte gjøre for at jeg skulle ri ham. Om tvang er det som skal til. Det er det selvfølgelig ikke.Først og fremst: Holder det å svare "Tvang er ikke nødvendig. :P" Eller bør jeg legge til "men sånn helt praktisk, bør vi ikke da være på samme sted?! ;)"

Og: Jeg er 19 år og jomfru. Han er noen år eldre, og erfaren. Kan noen gi meg tips til hvordan jeg går frem? Hvordan har man sex, og hvordan rir man?

Anonym poster: 657d0662a2416c172aeadce098c68356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet han at du er jomfru? Du bør vel strengt tatt starte med å ha sex, hvis du har lyst da. Og så tar man de litt mer viderekommende tingene etterhvert.

Anonym poster: b1d671f6eb72bbedd0bf0dd7abf2421e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet han at du er jomfru? Du bør vel strengt tatt starte med å ha sex, hvis du har lyst da. Og så tar man de litt mer viderekommende tingene etterhvert.

Anonym poster: b1d671f6eb72bbedd0bf0dd7abf2421e

Jeg har ikke fortalt ham det. Ennå. Men jeg går vel innunder kategorien "skikkelig pike", så jeg antar han har forstått det... Jeg må jo i hvertfall fortelle han det, om det skulle bli aktuelt.

Men tips, folkens! Er takknemlig for alle relevante tips jeg kan få.

Anonym poster: cf81f7fb9a754a8c1c590149d3dab3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt jomfrudommen min med en kar som spør om han må tvinge deg for å få pult seg, men det er nå meg da..

Anonym poster: 5fa86c7bf7e981aafcf2681d2b031fde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt jomfrudommen min med en kar som spør om han må tvinge deg for å få pult seg, men det er nå meg da..

Anonym poster: 5fa86c7bf7e981aafcf2681d2b031fde

Eh, det var vel heller en måte å si på at han synes vi har gått rundt grøten lenge nok. Og det mener vel i grunn jeg også. Så nei, han må absolutte IKKE tvinge meg.

Anonym poster: cf81f7fb9a754a8c1c590149d3dab3e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom frem at han hadde drukket da han sendte smsen der han spurte om han måtte tvinge meg. Men til tross for at han hadde litt innabords, han hadde vel ikke skrevet slik hvis han overhode ikke hadde lyst? Jeg tenker bare for min egen del; alkohol hjelper meg bare til å miste hemningene jeg ellers har.

Anonym poster: cf81f7fb9a754a8c1c590149d3dab3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke tatt jomfrudommen min med en kar som spør om han må tvinge deg for å få pult seg, men det er nå meg da..

Han tror vel TS er mer erfaren enn hun er, tenker jeg. Dette er helt grei flåsing mellom to erfarne som er interessert i hverandre.

Ja, han sendte nok denne fordi han er hypp på deg. Og dersom du har lyst på han synes jeg du skal la det stå til og fortelle han at du er hypp, og at du er uerfaren. Dersom han er så erfaren som du tror skjønner han bedre hvor han må legge lista.

Anonym poster: b1d671f6eb72bbedd0bf0dd7abf2421e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du ikke har hatt sex før. Mye bedre å starte med misjonæren enn cowgirl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du ikke har hatt sex før. Mye bedre å starte med misjonæren enn cowgirl...

Tror dere han blir skuffet når det kommer frem at jeg er jomfru? Aner ikke hvorfor han i så fall har fått for seg at jeg absolutt ikke er det... Jeg tenker at det kommer til å skinne igjennom uansett, så like greit å si i fra. Men er det ikke litt nedtur hvis han hadde sett får seg noe litt "kinky", også kan ikke jeg leve opp til de forventningene, og i stedet må han ta til takke med "å lære opp" en jomfru?

Anonym poster: cf81f7fb9a754a8c1c590149d3dab3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere han blir skuffet når det kommer frem at jeg er jomfru? Aner ikke hvorfor han i så fall har fått for seg at jeg absolutt ikke er det... Jeg tenker at det kommer til å skinne igjennom uansett, så like greit å si i fra. Men er det ikke litt nedtur hvis han hadde sett får seg noe litt "kinky", også kan ikke jeg leve opp til de forventningene, og i stedet må han ta til takke med "å lære opp" en jomfru?

Anonym poster: cf81f7fb9a754a8c1c590149d3dab3e0

Skuffet? Jeg hadde blitt veldig fornøyd hvis jeg fikk ta jomfrudommen til ei 19 år gammel jente. Jeg føler at jeg må beskytte jomfruer siden det ikke er så mange igjen nå til tider. Tenk deg godt om, om han virkelig er verdt DEG.

Anonym poster: da0633c4a7c5de4b840ad0b10261b0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet? Jeg hadde blitt veldig fornøyd hvis jeg fikk ta jomfrudommen til ei 19 år gammel jente. Jeg føler at jeg må beskytte jomfruer siden det ikke er så mange igjen nå til tider. Tenk deg godt om, om han virkelig er verdt DEG.

Anonym poster: da0633c4a7c5de4b840ad0b10261b0ae

Nå ble jeg (positivt) overrasket. Var virkelig ikke klar over at jomfruer blir ansett som attraktive av (noen) menn...

Anonym poster: cf81f7fb9a754a8c1c590149d3dab3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...