Gå til innhold

Måle penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et litt teit spørsmål, men håper på svar allikevel.

Min samboer har aldri målt penisen sin og vil derfor at jeg skal gjøre det, noe som er helt greit.

Greia er at jeg ikke vet hvordan man måler for å få rett.

Skal man måle fra undersiden og opp eller er det egentlig ett fett?

Anonym poster: a19d255b29402bd525c52f6838ceb0b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må fra oversiden av penis, helt inne ved roten og ut til tuppen. Da finner du riktig lengde.

Du kan sikkert også måle fra undersiden hvis du ønsker å lure til deg noen centimeter.... ;)

Anonym poster: c5f837d9c10514e1b27cabdc16831c6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har en litt søt historie om akkurat det der. Jeg skulle måle penis på min sambo, og jeg måte fra oversiden og sier "skal vi seeee, 16 cm:D" Å han bare "Er den bare 16? Serr?" Og jeg "Vi måler fra undersiden! Se her ja, den er visst 18 cm!" Og han "Ja, da sier vi det. Den er 18, sant?"

Hahahahha. Vi har et veeeeldig åpent forhold:)

Anonym poster: e9a7afbea65e15828c0ee0cefe1a0684

• Liker 1
Skrevet

Man skal måle i en rett linje fra oversiden av penis, inne ved roten (uten å presse linjalen inn i magen) ut til tuppen.

De fleste peniser er ikke rette som blyanter dog, så jeg synes dette er feil. De fleste bøyer litt oppover, nedover, eller til siden. Man burde målt ovenfra, langs senter og ut til tuppen. Dette er nå i alle fall antall cm som kommer inn i skjeden.

Gjest utoginn
Skrevet

Akkurat nå ble jeg klar over at jeg er lykkelig med min blyantrette penis, og dermed lett å måle. Jeg hadde nok irritert meg skakk med en bøyd en, og aldri kunne være sikker på om jeg har målt riktig. Og nå skal jeg jammen be kjæresten ta den daglige målingen. Da vet hun også hvor mye hun får i seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du måle?

Det sies at det skal måles fra øversia........min kuk er like lang som en halvliters flaske med Cola/Fanta etc, men ikke like tykk da........men ikke langt unna.

Har stort sett bare opplevd ubehageligheter med å ha en stor kuk, skulle ønske jeg hadde litt mindre.

Anonym poster: 0274222d9368dc105b496c0624419ee8

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du måle?

Det sies at det skal måles fra øversia........min kuk er like lang som en halvliters flaske med Cola/Fanta etc, men ikke like tykk da........men ikke langt unna.

Har stort sett bare opplevd ubehageligheter med å ha en stor kuk, skulle ønske jeg hadde litt mindre.

Anonym poster: 0274222d9368dc105b496c0624419ee8

Kult.

Anonym poster: 4fa32c538d663ef73d513c1ae9a7e22f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor måle så himla nøye. 99,9% har en som er bra nok til de fleste formål. Det er jo om den er 12, 15 eller 18 cm hjelper lite når personen den sitter på ikke vet hvordan man skal bruke den, og det er jo langt fra det eneste man trenger. Det er munn, tunge, hender, armer, bein hele kroppen og selvfølgelig hva som sitter oppi toppen som gjelder.

Vi trenger følsomhet, variasjon, lidenskap, ømhet, kjærtegn, snakk, krydret med en deilig penis nå og da. Da hjelper det lite å ha en svær kubbe på 20 cm hvis kroppen den er koblet på er totalt åndssvak.

(ok....noen liker enspora knull meg, knull meg hardt og lenge sex....jeg vet det).

Stor kukk kan sikkert være kult å se på, men det er det vel sikkert for gutta å se på svære pupper og. Men det er lite avgjørende å ha svære mugger, hvis dama er kald som en fisk.

(ok....noen liker en kald dame på rygg med svære jur som de kan knulle hardt og lenge med den svære kubben sin.....jeg vet det).

Men la nå disse overdimensjonerte, men tomme menneskene treffe hverandre, så kan vi resten nyte hverandre på vår måte. :kristin:

Eh.....joda,.....jeg ble vel litt engasjert her.....

Men....jeg ble litt kåt nå og... :plystre:

Anonym poster: ed63b06b9a2a138200f6a0b9668616e3

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor måle så himla nøye. 99,9% har en som er bra nok til de fleste formål. Det er jo om den er 12, 15 eller 18 cm hjelper lite når personen den sitter på ikke vet hvordan man skal bruke den, og det er jo langt fra det eneste man trenger. Det er munn, tunge, hender, armer, bein hele kroppen og selvfølgelig hva som sitter oppi toppen som gjelder.

Vi trenger følsomhet, variasjon, lidenskap, ømhet, kjærtegn, snakk, krydret med en deilig penis nå og da. Da hjelper det lite å ha en svær kubbe på 20 cm hvis kroppen den er koblet på er totalt åndssvak.

(ok....noen liker enspora knull meg, knull meg hardt og lenge sex....jeg vet det).

Stor kukk kan sikkert være kult å se på, men det er det vel sikkert for gutta å se på svære pupper og. Men det er lite avgjørende å ha svære mugger, hvis dama er kald som en fisk.

(ok....noen liker en kald dame på rygg med svære jur som de kan knulle hardt og lenge med den svære kubben sin.....jeg vet det).

Men la nå disse overdimensjonerte, men tomme menneskene treffe hverandre, så kan vi resten nyte hverandre på vår måte. :kristin:

Eh.....joda,.....jeg ble vel litt engasjert her.....

Men....jeg ble litt kåt nå og... :plystre:

Anonym poster: ed63b06b9a2a138200f6a0b9668616e3

Jeg ble faktisk kåt av ditt syn på saken jeg...;)

Anonym poster: c9b1d9fabb91f0924dd8336954172e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...