Gjest Riskjeks Skrevet 12. mars 2013 #1 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg er på utkikk etter en god ansiktskrem uten parfyme og andre stoffer som lager svie i huden. Opplever ofte svie i ansiktshuden etter å ha brukt ansiktskrem... Synes de fleste virker så parfymerte... Har dermed ofte endt opp med å bruke spenol og lignende men disse gjør huden veldig fet... Har vel en slags blandingshud-type, ganske fet om sommeren og litt tørrere om vinteren. Har ingen/få kviser, og generelt ganske fin hud. Men opplever som sagt at mange kremer svir i huden. Noen som har tips til nøytrale ansiktkremer, som gir fuktighet, men også trekker godt inn i huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. mars 2013 #2 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg bruker den tykke av nivea når ikke noe annet virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 13. mars 2013 #3 Del Skrevet 13. mars 2013 jeg bruker Aloe Soothing Day Cream fra The Body Shop og er veldig fornøyd med den har normal hud, men den er egentlig for sensitiv hud og er parfymefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Del Skrevet 14. mars 2013 De har en del på apoteket, f. eks fra Avene eller La Roche Posay. Anonym poster: faae22b1ca440377601109fa59ab9efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 14. mars 2013 #5 Del Skrevet 14. mars 2013 Takk for tips! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. mars 2013 #6 Del Skrevet 15. mars 2013 Acobase fra apoteket er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannehov93 Skrevet 15. mars 2013 #7 Del Skrevet 15. mars 2013 Vil ikke anbefale noe fra Nivea, ettersom det inneholder mye rart... Jeg har prøvd mange fuktighetskremer uten å finne noe som jeg elsker. Men jeg kom over denne http://www.iherb.com/Spa-Naturals-Soothing-Moisturizer-Cucumber-Aloe-3-oz-85-g/45603 for litt siden, og tenkte jeg skulle investere i den. Agurk og Aloe Vera er jo kjent for å være fuktighetsgivende og mild, og et stort pluss for at den er helt naturlig, uten ekle tilsetningstoffer! Kan jo oppdatere dere på hvordan den er, om jeg får kjøpt den snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå