ml92 Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Hei Jeg og en venninne planlegger Londontur! Det vi trenger er litt tips og råd fra folk som har vært der før Vi vil både shoppe og feste men også få med oss litt av det som er vært å få med seg av London. Så om dere som har vært i London før kan komme med innspill til hva dere mener vi burde gjøre, og ikke minst HVOR burde vi bo? trenger ikke et spesifikk hotell, men altså hvilket område. Helst kort vei til uteplasser og shoppingmuligheter
Silfen Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Ville bodd i områdene Soho, Kensington, Mayfair,Hyde Park, Marylbone, Knightsbridge, sånn omtrentlig rundt omkring der.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Ville bodd i områdene Soho, Kensington, Mayfair,Hyde Park, Marylbone, Knightsbridge, sånn omtrentlig rundt omkring der. Og for all del IKKE i Elephant and Castle:P Ellers kan jeg i så måte anbefale å bruke undergrunnen flitting, kjøp et Oyster card:) Og ta en båttur på Tempsen og en tur i London Eye^^, Anonym poster: 67dc1096d0a169c1b951aceef2284886
Taste of Slow Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Jeg er veldig glad i området rundt Paddington og Bayswater, og der er det mange hoteller og velge i også. Det er fine områder å gå rundt i - og London er en enkel by å komme seg rundt i med t-bane. Jeg vil absolutt anbefale en gåtur i området Nothing Hill og gatemarkedet Portobello Market. Jeg er også glad i Chinatown - og aller mest i Camden (se bilder her). Det kommer an på hva du mener med utesteder - jeg personlig foretrekker å dra på pub når jeg er i london. De finner du overalt - men kan absolutt anbefale Worlds End i Camden. Kos dere på tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå