Tusenogtredve Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Etter 4-5 år med rennende nese og sviende øyne omtrent på denne tida så lurer jeg veldig på om jeg har en eller annen form for pollenallergi. Men er det ikke litt tidlig på året enda? Har et kratt med or like ved der jeg bor, det er vel or som kommer først? Noen som vet hvordan pollen-situasjonen er i Midt-Norge for tiden? (Og ja, jeg skal ta kontakt med legen min om jeg ikke blir bedre i løpet av morgendagen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Or og Hassel blomstrer tidlig, sånn omtrent akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Pollenvarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Pollenvarsel Den linken var GENIAL! Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg er/var veldig allergisk mot or og kjente det alltid på denne tiden da jeg bodde i Norge. Kunne nesten si at jeg var godt innkjørt til bjørkesesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Det var det jeg var redd for. Jeg får vel ringe legen og få tatt en test :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Takker, nå får jeg e-post med pollenvarsel hver dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Å du det er nå ja, jeg har medisiner og alt, og syk som en gal er jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 er snufsete og alt året rundt jeg..bruker masse medisiner jeg også :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå