Gå til innhold

Sexjenter i Norge, se her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du ikke prostitusjon er et høyrisikoyrke?

Det sier jo nesten seg selv.

Wiki: http://en.wikipedia....tes#cite_note-3

Originalartikkelen tallene er fra: http://aje.oxfordjou.../159/8/778.full

Når det gjelder voldtekt og annen fysisk vold står dette på wiki: According to a study conducted on one hundred and thirty people working as prostitutes in San Francisco, as adults in prostitution, 82% had been physically assaulted, 83% had been threatened with a weapon and 68% had been raped while working as prostitutes

Kilde: http://www.prostitut...rch/000021.html

Igjen, nå må folk snart få banket inn i hodet at man må skille mellom tvungen prostisjon og frivillig lukuseskorte.

De tallene du ramser opp gjelder i stor grad gateprostituerte som er tvunget ut i prostitusjon og som styres med jernhender av halliker.

Hvorfor kan man ikke være seriøs i disse debattene? Alltid skal de gatetprostituerte fra Nigeria og rusavhengige prostituerte dras frem i disse debattene. Vi snakker her om frivillige eskortejenter som liker det de holder på med. Trod du de hadde likt å holde på med dette om de hadde blitt voldtatt av annenhver kunde?

Anonym poster: afce8c713c8f51566aee56c7d80fb3bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du ikke prostitusjon er et høyrisikoyrke?

Det sier jo nesten seg selv.

Wiki: http://en.wikipedia....tes#cite_note-3

Originalartikkelen tallene er fra: http://aje.oxfordjou.../159/8/778.full

Når det gjelder voldtekt og annen fysisk vold står dette på wiki: According to a study conducted on one hundred and thirty people working as prostitutes in San Francisco, as adults in prostitution, 82% had been physically assaulted, 83% had been threatened with a weapon and 68% had been raped while working as prostitutes

Kilde: http://www.prostitut...rch/000021.html

Dette gjelder gateprostitusjon og har ingen relevans til det TS viser til.

Dessuten står det at det er høyest drapsrate av en gruppe som er studert. Noe som ikke betyr at det er den mest utsatte gruppen.

Anonym poster: bd96477b54619ec66a8b8bbba58b02e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Slutt å tull. Sexdriften vår er medfødt og gjelder alle mennesker, fatiig som rik, pen som stygg, frisk som syk. Dette trodde jeg de fleste viste. Mennesker har behov for sosial og kroppslig kontakt med andre mennesker fra vugge til grav, fra dagen vi blir født til dagen vi dør. Den kroppslige kontakten kan dreie seg om et klapp på skulderen, en klem, et kyss på kinnet eller å leie en annen i hånda. I voksen alder er også den seksuelle kontakten en viktig del av vår medfødte natur. Å sammenligne kjønnsdrift med vold og drap faller på sin egen urimelighet.

Anonym poster: 02152758c205e881b4c0467d99903890

Igjen, jeg sammenlignet ikke med drap. Jeg sa at det går an å ha meninger om en sak selv om man vet at det vil forekomme uansett. Det er jo så selvsagt at jeg ikke skjønner hvorfor jeg skrev den setningen engang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg gjorde, jeg påpekte bare idiotien i resonnementet ditt ved å sette inn andre "sånn er verden"-ting.

Så jeg er en idiot og du har rett...

Er du tom for argumenter?

Anonym poster: bd96477b54619ec66a8b8bbba58b02e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Igjen, nå må folk snart få banket inn i hodet at man må skille mellom tvungen prostisjon og frivillig lukuseskorte.

De tallene du ramser opp gjelder i stor grad gateprostituerte som er tvunget ut i prostitusjon og som styres med jernhender av halliker.

Hvorfor kan man ikke være seriøs i disse debattene? Alltid skal de gatetprostituerte fra Nigeria og rusavhengige prostituerte dras frem i disse debattene. Vi snakker her om frivillige eskortejenter som liker det de holder på med. Trod du de hadde likt å holde på med dette om de hadde blitt voldtatt av annenhver kunde?

Anonym poster: afce8c713c8f51566aee56c7d80fb3bb

Ro ro til fiskeskjær.

Du er velkommen til å finne bevis på at luksusprostitusjon ikke er et høyrisikoyrke. Du vet du tar feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Så jeg er en idiot og du har rett...

Er du tom for argumenter?

Anonym poster: bd96477b54619ec66a8b8bbba58b02e2

Det er det tydeligvis du som er, først kommer du med et totalt overflødig og intetsigende "argument" om at prostitusjon finnes, og presterer å fortsette med noe enda mer overflødig som at mennesket har seksualdrift, og så fisker du bare etter stråmenn og lager misforståelser etterpå.

Gi meg et argument du, så kan vi diskutere. Vær en idiot, og bli kalt en idiot. Sånn er verden ;)

Edit: Det var visst kanskje en annen AB, vanskelig å skille dere når dere følger hverandre så slavisk og forutsigbart at dere kunne vært samme person

Endret av Cuntzilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det tydeligvis du som er, først kommer du med et totalt overflødig og intetsigende "argument" om at prostitusjon finnes, og presterer å fortsette med noe enda mer overflødig som at mennesket har seksualdrift, og så fisker du bare etter stråmenn og lager misforståelser etterpå.

Gi meg et argument du, så kan vi diskutere. Vær en idiot, og bli kalt en idiot. Sånn er verden ;)

Edit: Det var visst kanskje en annen AB, vanskelig å skille dere når dere følger hverandre så slavisk og forutsigbart at dere kunne vært samme person

Vi er to forskjellige ab`er her. Les under på sifrene.

Anonym poster: 02152758c205e881b4c0467d99903890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det tydeligvis du som er, først kommer du med et totalt overflødig og intetsigende "argument" om at prostitusjon finnes, og presterer å fortsette med noe enda mer overflødig som at mennesket har seksualdrift, og så fisker du bare etter stråmenn og lager misforståelser etterpå.

Gi meg et argument du, så kan vi diskutere. Vær en idiot, og bli kalt en idiot. Sånn er verden ;)

Edit: Det var visst kanskje en annen AB, vanskelig å skille dere når dere følger hverandre så slavisk og forutsigbart at dere kunne vært samme person

Vi er som sagt forskjellige ab`er. Kan jeg ikke bruke seksualdriften vår som et argument? Det er jo selve hovedgrunnen til at prostitusjon eksisterer. Hvordan i all verden kan du kalle det for stråmannsargument. Det er den harde sannheten som ingen av en eller annen ønsker å diskutere. Istedet går man bare rundt grøten. Man kan ikke diskutere prostitusjon uten å ta med årsaken til at menn oppsøker prostituerte.

Anonym poster: 02152758c205e881b4c0467d99903890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ro til fiskeskjær.

Du er velkommen til å finne bevis på at luksusprostitusjon ikke er et høyrisikoyrke. Du vet du tar feil.

Har ikke noe problem med å innse at det er en viss risiko også å være eskorte. Men sammenlignet med de som jobber som prostituerte på gata som ikke har mulighet til å velge sine kunder, er det en helt annen verden. Mange av de luksusprostituerte har faste kunder som de kjenner.

Hva angår høyrisikoyrker så finnes det jo mange av dem. Er f.eks. høyere risiko å være i politiets deltatropp enn å være kassdama på Rimi.....

Anonym poster: afce8c713c8f51566aee56c7d80fb3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det tydeligvis du som er, først kommer du med et totalt overflødig og intetsigende "argument" om at prostitusjon finnes, og presterer å fortsette med noe enda mer overflødig som at mennesket har seksualdrift, og så fisker du bare etter stråmenn og lager misforståelser etterpå.

Gi meg et argument du, så kan vi diskutere. Vær en idiot, og bli kalt en idiot. Sånn er verden ;)

Edit: Det var visst kanskje en annen AB, vanskelig å skille dere når dere følger hverandre så slavisk og forutsigbart at dere kunne vært samme person

Vær en idiot, og bli kalt en idiot. Sånn er verden ;)

Jaja, du fant i det minste ut at det var en annen AB. Bedre sent enn aldri.

Anonym poster: bd96477b54619ec66a8b8bbba58b02e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Vær en idiot, og bli kalt en idiot. Sånn er verden ;)

Jaja, du fant i det minste ut at det var en annen AB. Bedre sent enn aldri.

Anonym poster: bd96477b54619ec66a8b8bbba58b02e2

OK, nå har jeg sjekket de ørtensifrede kodene nøye for å passe på at jeg svarer rett person her.

Forumet har jo en betraktelig bedre funksjon for å skille brukere fra hverandre, jeg er ikke mot AB-funksjonen men må innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget med den i denne debatten. Det er ikke særlig praktisk når flere personer gjemmer seg under samme kappe, jeg pleier ikke å notere meg ab-nr og jeg har egentlig ikke tenkt å begynne å gjøre det nå heller. Og når jeg ikke holder styr på hvem som sa hva så mister man hele kontinuiteten i debatten, og da blir den følgelig helt uinteressant (for en som meg iallefall, noen andre liker åpenbart løsrevede argumenter bedre enn en logisk utvikling).

Jeg vet ikke hva jeg skal svare på dette innlegget forøvrig, jeg ba om et argument og fikk bare et dårlig comeback. Du har til nå ikke bidratt til stort mer i debatten enn å forvirre meg midt i diskusjoner med andre som i det minste holder seg til argumentasjonsrekkene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste for for prostitusjon er politikk, opportunistiske politikere som selger sjelen sin.

Jeg har mye mer respekt for sex-prostituerte.

Anonym poster: dd8fe97d8f93983ca58787e4ab08fac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...