Gå til innhold

Sexjenter i Norge, se her

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Selvfølgelig er det en mann som svarer slik. Vet du det ikke selv?

Anonym poster: 40fd3a735cb86713e92a31a4c3f12682

Jeg er kvinne. La meg stille det samme spørsmålet; På hvilken måte ødelegger de livet sitt?

Helt seriøst, mange ødelegger livet sitt dersom de blir presset ut i yrket (pga narko, hallik, trafficking osv), men til tross for at mange av disse Ottar-tilhengerene så hardnakket prøver å påstå noe annet, så er det faktisk en hel del kvinner som selv velger dette yrket og ikke lider noen nød verken mens de holder på eller senere i livet ;)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Jo, er jo derfor horene er forsvunnet fra strøket, pga ulovlig å selge og å kjøpe sex!

Anonym poster: d04b8e0fc8412c5be6ddcd6f5f7ac0b3

Hvilket strøk er dette? På Karl Johan står de på rekke og rad.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvilket strøk er dette? På Karl Johan står de på rekke og rad.

Lurer jeg på også.

Var i Oslo for første gang på noen år, og det tok ikke særlig mange minuttene før jeg så den ene prostituerte etter den andre

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jo, er jo derfor horene er forsvunnet fra strøket, pga ulovlig å selge og å kjøpe sex!

Anonym poster: d04b8e0fc8412c5be6ddcd6f5f7ac0b3

Beklager, det er feil i henhold til norsk straffelov. Les her: http://lovdata.no/all/tl-19020522-010-023.html#202a

De prostituerte (ikke horer) er i stor grad forsvunnet fra gatebilde fordi det er vanskeligere å få kunder, etter kriminaliseringen av dem som kjøper sex.

Skrevet

På tilfeldig valgte annonser inne på den siden så telte jeg 22 utlendinger av 25 profiler, samtlige av de profilene som ikke var norske hadde den fellesnevneren (Med unntak av hu fra Tyskland og hu fra Finnland) At de kom ALLE fra land som ikke har en like bra levestandard som det vi har her i Norge. Eks: Latvia, Estland, Ukraina, Russland. For og nevne noen.

Jeg tenker at det er helt greit at man er dum, sålenge det kun går utover en selv. Dette er en kynisk industri og jeg kan VANSKELIG tenke meg at de jentene som er avbildet her hadde de finansielle musklene som hadde trengtes for og leie en leilighet i Oslo (Da jeg regner med at de ikke leier en rønne)

Det første jeg kom til og tenke på var denne filmen http://www.imdb.com/title/tt0300140/

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg er kvinne. La meg stille det samme spørsmålet; På hvilken måte ødelegger de livet sitt?

Helt seriøst, mange ødelegger livet sitt dersom de blir presset ut i yrket (pga narko, hallik, trafficking osv), men til tross for at mange av disse Ottar-tilhengerene så hardnakket prøver å påstå noe annet, så er det faktisk en hel del kvinner som selv velger dette yrket og ikke lider noen nød verken mens de holder på eller senere i livet ;)

Ja, prostitusjon er helt supert, det er merkelig at det ikke er et mer populært yrkesvalg blant norske kvinner. Jeg mener, i land som Moldova, Ukraina og Thailand er det jo kjempepopulært, det må jo bety at dette er noe kvinner liker å gjøre! De er åpenbart mye friere i de landene enn i Norge siden de velger denne flotte karriereveien, der har de jo tross alt ikke dumme kvinnebevegelser som bare vil dem vondt. Synd at vi norske kvinner ikke nyter den friheten og respekten som østblokkjentene gjør altså.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Haha "morsom" side, bullshit alarmen min går av, vet jo at de finnes latterlig pene damer som er luksus eskorte, men den siden der virker litt mja eh, billig for slikt, jeg tror de som holder på med sånt kjennerelt har egene sider eller har andre måter å få kontakt med menn på og ikke en sånn side der.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ja, prostitusjon er helt supert, det er merkelig at det ikke er et mer populært yrkesvalg blant norske kvinner. Jeg mener, i land som Moldova, Ukraina og Thailand er det jo kjempepopulært, det må jo bety at dette er noe kvinner liker å gjøre! De er åpenbart mye friere i de landene enn i Norge siden de velger denne flotte karriereveien, der har de jo tross alt ikke dumme kvinnebevegelser som bare vil dem vondt. Synd at vi norske kvinner ikke nyter den friheten og respekten som østblokkjentene gjør altså.

Det er mange norske jenter som velger dette yrket frivillig.

I USA er det mange som jobber med dette frivillig på bordeller.

Ikke alle prostituerte er fra østblokkland og blir tvunget inn i dette...som mange tror. Mange blir det selvfølgelig, og dette må det blitt slutt på, men det finnes også de som gjør det frivillig

• Liker 4
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det er mange norske jenter som velger dette yrket frivillig.

I USA er det mange som jobber med dette frivillig på bordeller.

Ikke alle prostituerte er fra østblokkland og blir tvunget inn i dette...som mange tror. Mange blir det selvfølgelig, og dette må det blitt slutt på, men det finnes også de som gjør det frivillig

Ikke alle i østblokkland blir tvunget inn i det heller, mange velger det frivillig. Men synes du ikke det er et tankekors at det gjerne er litt sånn at jo dårligere kår for kvinner både økonomisk og når det gjelder likestilling, jo flere velger prostitusjon? Tror du dette er fordi kvinner er mer glade i å selge kroppen sin i f.eks. Ukraina enn i Norge?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det plutselig så galt å kose seg med horer i ny og ned også nå?

Anonym poster: c7aebb81a56f081d8f8b8a4493734ac8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig.

Prostituerte kan bestemme selv hvor mye de vil trene og spise, og kan ha en kjernesunn livsstil.

De som virkelig ødelegger livet er de som jobber i harde arbeidsmiljøer (med f.eks. farlige kjemikalier) og de som jobber i høyrisikoyrker.

Jeg vil tro at både popartister og modeller lever et liv som er hardere for kroppen.

Anonym poster: bd96477b54619ec66a8b8bbba58b02e2

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Helt enig.

Prostituerte kan bestemme selv hvor mye de vil trene og spise, og kan ha en kjernesunn livsstil.

De som virkelig ødelegger livet er de som jobber i harde arbeidsmiljøer (med f.eks. farlige kjemikalier) og de som jobber i høyrisikoyrker.

Jeg vil tro at både popartister og modeller lever et liv som er hardere for kroppen.

Ja, for prostitusjon er jo ikke et høyrisikoyrke..

Prostituerte er en ganske så velkjent høyrisikogruppe for bl.a. voldtekt og drap, det er faktisk en av de farligste jobbene man kan ha. Ifølge wikipedia er mordraten på prostituerte i USA estimert til å være 204 per 100 000, andre plass i dødelighet går til taxisjåfører med 29 per 100 000. For ikke å snakke om voldtekt og annen fysisk vold, hvor de er en ekstremt utsatt gruppe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle i østblokkland blir tvunget inn i det heller, mange velger det frivillig. Men synes du ikke det er et tankekors at det gjerne er litt sånn at jo dårligere kår for kvinner både økonomisk og når det gjelder likestilling, jo flere velger prostitusjon? Tror du dette er fordi kvinner er mer glade i å selge kroppen sin i f.eks. Ukraina enn i Norge?

Det er sånn verden er. Så lenge det eksisterer seksualitet vil prostitusjon aldri forsvinne. Naturen, som vi alle er underlagt, tar desverre ikke hensyn til hverken lover eller moral. Sånn har det alltid vært og sånn vil det alltid være så lenge vi mennesker eksisterer på denne planeten.

Anonym poster: 02152758c205e881b4c0467d99903890

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for prostitusjon er jo ikke et høyrisikoyrke..

Prostituerte er en ganske så velkjent høyrisikogruppe for bl.a. voldtekt og drap, det er faktisk en av de farligste jobbene man kan ha. Ifølge wikipedia er mordraten på prostituerte i USA estimert til å være 204 per 100 000, andre plass i dødelighet går til taxisjåfører med 29 per 100 000. For ikke å snakke om voldtekt og annen fysisk vold, hvor de er en ekstremt utsatt gruppe.

Link

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det er sånn verden er. Så lenge det eksisterer seksualitet vil prostitusjon aldri forsvinne. Naturen, som vi alle er underlagt, tar desverre ikke hensyn til hverken lover eller moral. Sånn har det alltid vært og sånn vil det alltid være så lenge vi mennesker eksisterer på denne planeten.

Og det vil alltid være mennesker som dreper, barn som dør av sult, krig og fattigdom og elendighet.

Det er ikke et spesielt godt argument for å støtte det, eller unngå å se det.

Og forøvrig har vi vært underlagt alle slags typer "natur" i løpet av verdenshistorien, det er ikke som om ting ikke kan endre seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke sjekke ut linken, men jeezuz, det er ikke engang sikkert disse jentene eksisterer. en blogger jente gikk jo ut i media med at bilder av henen va brukt på reklamen på datingsider. Er nok mye sånt rundt om.

Anonym poster: 2b98c9665749f0b8f624ccecea4f6e3b

AnonymBruker
Skrevet

Og det vil alltid være mennesker som dreper, barn som dør av sult, krig og fattigdom og elendighet.

Og forøvrig har vi vært underlagt alle slags typer "natur" i løpet av verdenshistorien, det er ikke som om ting ikke kan endre seg.

Du er rimelig på vidda om du sammenligner dette med frivillig prostitusjon.

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Link

Tror du ikke prostitusjon er et høyrisikoyrke?

Det sier jo nesten seg selv.

Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Violence_against_prostitutes#cite_note-3

Originalartikkelen tallene er fra: http://aje.oxfordjournals.org/content/159/8/778.full

Når det gjelder voldtekt og annen fysisk vold står dette på wiki: According to a study conducted on one hundred and thirty people working as prostitutes in San Francisco, as adults in prostitution, 82% had been physically assaulted, 83% had been threatened with a weapon and 68% had been raped while working as prostitutes

Kilde: http://www.prostitutionresearch.com/prostitution_research/000021.html

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tull. Sexdriften vår er medfødt og gjelder alle mennesker, fatiig som rik, pen som stygg, frisk som syk. Dette trodde jeg de fleste viste. Mennesker har behov for sosial og kroppslig kontakt med andre mennesker fra vugge til grav, fra dagen vi blir født til dagen vi dør. Den kroppslige kontakten kan dreie seg om et klapp på skulderen, en klem, et kyss på kinnet eller å leie en annen i hånda. I voksen alder er også den seksuelle kontakten en viktig del av vår medfødte natur. Å sammenligne kjønnsdrift med vold og drap faller på sin egen urimelighet.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Du er rimelig på vidda om du sammenligner dette med frivillig prostitusjon.

Det var ikke det jeg gjorde, jeg påpekte bare idiotien i resonnementet ditt ved å sette inn andre "sånn er verden"-ting.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...