Gjest jente23 Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg tar 12 knipeøvelser à 3 økter pr. dag og holder ca 5 sekund mellom hver. Vil dette være mange nok til å oppnå resultater, eller blir det bortkasta ? Jeg har lest ulike svar på dette blandt legene. Èn anbefalte det jeg gjør, en annen mente 3 økter à 20 knipeøvelser pr gang og holde fra 20-50 sek.... Det var jo en viss forskjell, så derfor lurer jeg: Hva gjør dere ..og hvordan? Er usikker på om jeg gjør det riktig og om jeg kniper hardt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Kniper så ofte eg kan. Eg føler det fungerar best om eg ikkje tenker noko særleg over at eg gjer det og at eg ikkje har eit system på det, men gjer det når eg kjem på det. Ofte på skulen, bussen, ser på tv osv.... Blir ein vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Dersom du sitter på en stol og kniper, skal du tenke deg at du vinker med halebeinet. Klarer du det, gjør du det riktig. Sats heller på få og lange knip, isteden for 3 * 20 rept. Tenk deg at du drar en propp, ert, nøtt(hva du måtte finne på ) oppover, oppover til du ikke klarer mer hold der, og prøv å dra litt ekstra. Når du slipper opp, slipp gradvis nedover, nedover og press liksom "nøtten" helt ut. Mitt råd er å ikke gape over for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå