Gå til innhold

hvor kjøpte dere invitasjonene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt sent ute med invitasjonene og må bestille/kjøpe noen NÅ, hvor kan jeg bestille?

hvor kjøpte dere deres invitasjoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest roseduft
Skrevet

Jeg kjøpte mine litt over alt, ettersom jeg laget dem selv :ler:

Ellers er det jo flere bryllupssider på nett, og fotobutikker som japanphoto og fotoknudsen på nett som du kan bestille fra :) hvis du googler: bryllupsinvitasjoner, så får du opp mange sider som du kan bestille hos.

Om du ikke er så nøye, så finnes det jo ferdige kort på bokhandlere og Staples f.eks hvor du bare trenger å fylle inn detaljer som navn, dato, sted, kl.slett. Selges i 10pkn til rundt 50,- ;)

Skrevet

Vi brukte kortbutikken.no. Om det bråhaster, går det jo også fint an å kjøpe i bokhandel også.

AnonymBruker
Skrevet

Optimalprint leverte våre innbydelser på tre dager så jeg bruker kun dem.

Anonym poster: 6b879efc9246f9e6468e23dfdf7e3fd0

AnonymBruker
Skrevet

Vi bestilte herfra :)

Veldig fornøyd med resultat og service.

Anonym poster: 252627627388b789d6768375f49852a7

Skrevet

Jeg lagde selv i Photoshop. Meget uformelt altså, de seks-syv invitasjonene som ble sendt kom på epost sammen med en telefonbeskjed om at det var kommet :sjenert:

Om vi skulle ha send i posten hadde jeg sikkert bestilt mine ferdiglagde kort på FotoKnudsen eller lignende. Jeg har jobbet i fotolab og laget både takkekort, bryllupsalbum og konfirmasjonsinvitasjoner for kunder, samt at jeg vet litt om hvilke størrelser som passer i utskrift etc.

Gjest Adriane
Skrevet

Bestilte hos Optimalprint, og det tok 3 dager fra jeg bestilte til de lå i postkassa her hjemme. Utrolig kjappe, kjempefine kort, og prisen var det heller ingenting å si på :)

Skrevet

Vi brukte også Optimalprint og var kjempefornøyde :)

Skrevet

Vi kjøpte på Ebay fra USA da vi fant noen som var perfekte for vårt bryllup der. Det kostet litt i porto og toll men var vært det :-)

Skrevet

Optimalprint. Billig og raskt!

Skrevet

Vi brukte også kortbutikken.no. Fornøyd med det.

Gjest Kiara!
Skrevet

Vi kjøpte på Ebay fra USA da vi fant noen som var perfekte for vårt bryllup der. Det kostet litt i porto og toll men var vært det :-)

Det skal ikke være toll på slike ting... Bare et tips til neste anledning. :)

Vi bestilte via etsy, det tok litt tid det er det ikke til å legge skjul på. Mer tro på norske når det kommer til hastejobber.

Skrevet

Vistaprint

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Cardsandpockets.com, 4 dager levering med dyreste levering.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg pleier å bare få dem i posten...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...