Gå til innhold

Ta initiativ - hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en utrolig flott samboer som oppvarter meg, tar styringen og koser masse med meg. Selv er jeg ingen kosetype (jeg er jente), og selv om jeg ofte uttrykker at jeg ønsker sex (med ord og "forføring"), så greier jeg ikke å ta styringa..

Jeg elsker at han bruker meg, at han prøver mye nytt og gjør det godt for meg, men jeg blir helt satt ut hvis han hnter til at "nå kan du gjøre det du vil med meg" - hva i h*lvete skal jeg gjøre?

Kan noen gi meg råd til hvordan jeg kan ta styringen i senga?

Enda et problem er at jeg ikke er noe kosemenneske. Har aldri vært spesielt nær noen person før, så hele greia er litt uvant, selv om vi har vært kjærester i over et år (vi er snart 30 begge 2). Han tar mye på meg, både i senga og ellers, kysser, koser og stryker, noe jeg elsker! Men jeg føler meg så tafatt til å gjøre det samme mot han... Hvordan kan jeg øve på det?

Anonym poster: 750add20ad1500aec2fd44d7927fd015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fest armene hans til senga, sett på ham et blindfold, og slå deg løs ;) sug, ri, kyss, sett deg på ansiktet hans ... Whatever your in the mood for! Hvis du virkelig vil overraske kan du jo leke deg med å la en isbit gli over kassa hans, dryppe stearin på ham eller noe annet du kunne tenke deg å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Coolaid

Be han sende deg en e-post med beskrivelser /onskeliste over hva han fantasere om at dere kan gjøre sammen. Så kan du lokke med at "kanskje" kan en eller flere punkt på listen gå i oppfyllelse... Be han være detaljert, da blir det lettere for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...