AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Jeg tygger veeldig mye Extra Ice tyggegummi. På butikken jeg handler på når jeg er på jobb så smaker tyggisen annerledes enn på andre butikker. Kan de ha gått ut på dato? Står ikke datostempling på pakkene. Det står kanskje på eskene som står i hyllen, men litt flaut å begynne å plukke ut den for å sjekke. Det har vært sånn i flere måneder nå, så i så fall må de ha et stort lager av tyggis som er dårlige. Smaken er litt sånn som jeg innbiller meg at mugg smaker. Værst når du tar første tyggene og så har de en ekkel bismak hele tiden. Kan ikke se at det er noe galt med den, men er helt overbevist om at det er noe feil med smaken. Synes det er så flaut å si i fra om sånt, spesielt hvis jeg tar feil og det ikke er noe galt med datoen. Anonym poster: 708813fd549481705b8e4f24ee73c420
Purple Basil Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hvis du mener det er noe galt med smaken på tyggisen bør du rett og slett bare si ifra. Jobber i butikk selv, og setter pris på at kundene kommer og sier ifra hvis noe ikke er som det skal:) Endret 12. mars 2013 av josefin88
Gjest navnelapp Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Det bør sjekkast. Viss datoen på eska er bra bør du sende ein pakke til produsenten, og be dei kontrollere kvaliteten, det kan hende det har vore eit dårleg parti/eit parti med produksjonsfeil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå