AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Blitt dumpa for litt siden, og er veldig usikker på hva jeg føler. Jeg elsket denne personen, til tross for mye dritt, og tilgav uansett. Først gråt jeg av og til da jeg kom på ting med denne personen, men så nå, føler jeg meg rar. Jeg ønsket å bli tatt tilbake, ønsket såå mye! Men nå har jeg blitt sterk og innsett hvor mye bedre jeg kommer til å ha det når kjærlighetssorgen går over, og at jeg ikke har levd før nå. Men enda så ønsker jeg så mye å gå tilbake... Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: ffa908f5643b433bbb1f5c6ac0c3177f
Testosteron Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Du bør tvinge deg selv til å tenke rasjonelt. Fokuser på at han valgte å dumpe deg. Det gjorde han fordi han ikke ønsker å være kjæresten din lenger. Det er hans valg. Det må du bare ta til etterretning, for man kan ikke tvinge noen til å elske en tilbake. Fokuser på den negative måten han behandlet deg på, for da vil du innse at det faktisk er best at det ble slutt. Ikke gå rundt og dagdrøm om hvor fint dere hadde det sammen og hvor fint dere kunne fått det om dere hadde blitt sammen igjen, for da bærer du ved til bålet av følelser. Hell heller vann på bålet ved å tenke realistisk. Da vil følelsene dine gradvis endre seg, og til slutt er du ikke emosjonelt bundet til ham lenger. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå