Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

14. mars er det Beef&BJ-dagen!

Hvordan skal dere feire? :)

Anonym poster: 065dc8a0fda08b402048cffad2994a18

Feires ikke

Anonym poster: 0356f001f0d5e410855b4b30ae7cbed8

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg skal feire bursdagen til faren min... :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Mmmmm...ja alle høytider og merkedager stammer fra en eller annen gammel historie eller skikk, men hvorfor har vi adoptert det her i Norge? Halloween og, det er jo kun av kommersielle grunner.

Og så er det kvinner som blir sure hvis typen ikke har kjøpt gaver eller reservert bord på en eller annen restaurant(noe som ikke blir så romantisk for alle andre har gjort det samme...)

Jeg kunne ha "feiret" den dagen jeg og, men da hadde det holdt å fått en bukett roser, så kunne vi ha gått tur og hatt heftig sex.Nå er det bare et kjøpspress om å ha den beste gaven og gå på den fineste restauranten.

for noen er det vel det. Men ikke alle, heldigvis:)

Skrevet

Mmmmm...ja alle høytider og merkedager stammer fra en eller annen gammel historie eller skikk, men hvorfor har vi adoptert det her i Norge? Halloween og, det er jo kun av kommersielle grunner.

Og så er det kvinner som blir sure hvis typen ikke har kjøpt gaver eller reservert bord på en eller annen restaurant(noe som ikke blir så romantisk for alle andre har gjort det samme...)

Jeg kunne ha "feiret" den dagen jeg og, men da hadde det holdt å fått en bukett roser, så kunne vi ha gått tur og hatt heftig sex.Nå er det bare et kjøpspress om å ha den beste gaven og gå på den fineste restauranten.

Kjempefint :) Trenger ikke mer enn det :)

Restaurant på Valentine's Day er jo bare fælt, samme med helgedagene, bare bråk og skrål! Nei takk :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Mamma har bursdag 14. mars så klart jeg skal huske den dagen! Må jo feire min mamma :)

Anonym poster: cbb07d02c049e46b116423a092e75c2c

...det hørtes nesten litt småekkelt ut :laugh:

Jeg fikk ikke en gratulasjon på kvinnedagen engang, så bj kan han bare glemme. Biffen kan jeg spise da han har kveldsvakt :)

Anonym poster: 48fb982de3620a9cb26d13b1182271c6

det er nettopp dette som gjør forhold sterkere og bedre- når man skal ta igjen

eller ta hevn fordi han ikke gjorde sånn eller sånn :blomst:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Okay så mannfolk har faktisk en og en halv dag de da? Mens vi har en halv?

Valentinsdagen som er for begge, og denne som er kun hans. Når får vi vår egen dag da?

Jeg har nok større glede av både biff og kuksuging enn han har av valentines, så det varierer vel.

Anonym poster: f55e98d799b4e2323a0c706aaeeee1e3

Gjest Gjest
Skrevet

Skal man kun gi hvis man får noe tilbake?

I noen tilfeller, som så det her, ja.

Skrevet

I noen tilfeller, som så det her, ja.

Det er ditt valg, men kan jeg spørre om hvorfor?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ditt valg, men kan jeg spørre om hvorfor?

Fyrer som "ikke husker" Valentinesdagen og synes den er noe tull, men kommer og skal gjøres stas på på blow job dagen.. Hva er det du ikke forstår med det?

• Liker 2
Skrevet

Fyrer som "ikke husker" Valentinesdagen og synes den er noe tull, men kommer og skal gjøres stas på på blow job dagen.. Hva er det du ikke forstår med det?

Skrev ikke at jeg ikke forstår, jeg spurte bare om hvorfor du ikke kan gi uten å få noe tilbake :)

Skrevet

Skal ikke feire. Fikk blomst på Valentines, men det var vel nesten bare fordi mannen vil feire Steak & BJ day :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Skrev ikke at jeg ikke forstår, jeg spurte bare om hvorfor du ikke kan gi uten å få noe tilbake :)

Jo da, men hvis jeg føler jeg gir og gir og gir og ikke får noe tilbake, bruker folk meg hurtig opp, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg er nok like singel den på torsdag som i dag, så ingen BJ's fra meg. Biff derimot det kan man like :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hver dag med kjæresten er Beef&BJ dag så...

Endret av melly666
Skrevet

God pi-dag allesammen! :skya:

post-59224-0-05906800-1363244758_thumb.j

• Liker 4
Skrevet

Feires ikke, rett og slett. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

14. mars er det Beef&BJ-dagen!

Hvordan skal dere feire? :)

Dagen feires med at hele familien spiser en kjapp pizza innimellom jobb, møte i velforeningen og orkesterøvelse for eldstejenta. Dessuten er det vaskedag for andre etasje.

Hadde det i det minste vært lagt til helgen, kunne det vært en viss sjanse for at jeg gjorde noe ut av dagen, men på en vanlig torsdag? Ikke sjans! :ler:

Anonym poster: 30291f97deb29e88310bb4c7ce1ecc73

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg blir litt sånn.. paff, av hvor seriøst dere tar dette her i tråden :ler:

Denne dagen er jo bare laget som et humoristisk motstykke til valentinesdagen..

Endret av NozMonster
Skrevet

Det ble biff her i huset, men mest fordi jeg hadde lyst på det selv :) om det blir noe mer vil tiden vise, men da er det i tilfelle ikke pga hvilken dag det er, men fordi JEG vil :)

Skrevet

Isj da, ikke bra å lese denne tråden siden jeg skal på første date med en fyr i dag :P

Jeg får inderlige håpe at han ikke ba meg med ut i anledning dagen, for da blir han nok veldig, veldig skuffa :laugh:

Men PI-dagen kan jeg feire :nigo:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...