AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Hei! jeg var på første date med en jente for ca 3-4 uker siden.. hadde pratet med henne på en dating side, så vi ble enige om å møtes! Daten gikk så som så, men vi ble enige om å møtes igjen! Har somsagt gått 3-4 uker nå og 2 date har ikke kommet, har blitt litt utsatt pga sykdom jobb osv, og ingen fast dato satt, så har sett dette litt som "lost case" MEN! selv om daten gikk litt halveis, klarer jeg jo ikke å glemme dama! Vært på dater etter dette men, men ser bare etter kvalitetene henne hadde, selv om de andre datene har gått mye MYE bedre, har jeg avvist disse stakkars jentene.. hva er galt med meg ??? (går ikke på utsende, da noen av datene i ettertid har vært mer attraktive) Er veldig uvant meg å bli fort "betatt / forelska" og sist dette skjedde har jeg et 5 års forhold.. Er ikke den som roper høyest på byen heller, men har aldri noe problem med å bli kjent med jenter / få dem med hjem fra byen, eller stifte videre bekjentskap.. Men blir litt stressa av hva jeg føler etter en halveis dårlig date, nå 3-4 uker etter daten! Kan noen komme med noen gode tips til meg? Har lyst til å bare ringe henne å gå rett på sak, men vet hun er veldig sjenert og rolig jente, (ikke egentlig den type jenter jeg vanligvis oppsøker..) Hilsen forvirra gutt (24 år) Anonym poster: dcd3d8a2783d5df3bccd6349f1d6342f 1
Dricka Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Be henne ut igjen. Gjør det bedre denne gangen! Det er ikke for sent å prøve å gjøre et bedre inntrykk
Gjest .-L-. Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Be henne ut da! Hun sitter vel nå og tenker at du er en dust som ikke har ringt henne enda..
Gjest Naria Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Det er vel bare å be henne ut, men hadde jeg vært henne hadde jeg ikke vært interessert i en mann som har vært på date med andre etter at vi ble enige om å treffes igjen. Men mulig jeg er sær der. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 TS her.. Har nok kanskje forklart meg litt dårlig.. Jeg er vel den som har prøvd å få til noe hele veien, uten at jeg på noe vis har maset på denne / vært desperat, men har tatt initiaitvet de første to ukene, før kontakten bare "døde" ut for min del, å sitter her nå 3-4 uker etter at jeg ikke klarer å glemme dama.. Anonym poster: dcd3d8a2783d5df3bccd6349f1d6342f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Skal be henne med ut! men vil ikke virke desperat, siden jeg har tatt alt av initiativ tidligere, men den som våger intet vinner..? har ikke hørt noe fra henne på en drøy uke nå Anonym poster: dcd3d8a2783d5df3bccd6349f1d6342f
Nettinettet Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Der har du grunnen til at du ikke glemmer henne. Fordi hun ikke er interessert i deg og dermed ble du mer interessert! Gå videre og ikke mas noe mer på henne. Let heller etter ei som du får gjensidig lyst og følelser for.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #8 Skrevet 12. mars 2013 TS her.. Jeg ringte henne i lunsjpausen, og ba henne med ut, samtidig som vi pratet litt om hva vi følte, og det viste seg at hun var litt "redd" for å spørre om jeg ville bli med henne ut etter at det hadde drøyd.. Nå skal vi på date nummer 2 imorgen og jeg gleder meg! Anonym poster: dcd3d8a2783d5df3bccd6349f1d6342f 2
Gjest .-L-. Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 TS her.. Jeg ringte henne i lunsjpausen, og ba henne med ut, samtidig som vi pratet litt om hva vi følte, og det viste seg at hun var litt "redd" for å spørre om jeg ville bli med henne ut etter at det hadde drøyd.. Nå skal vi på date nummer 2 imorgen og jeg gleder meg! Anonym poster: dcd3d8a2783d5df3bccd6349f1d6342f Yaaaaaaaaaaaaaaay! Score
Gjest .-L-. Skrevet 12. mars 2013 #10 Skrevet 12. mars 2013 Der har du grunnen til at du ikke glemmer henne. Fordi hun ikke er interessert i deg og dermed ble du mer interessert! Gå videre og ikke mas noe mer på henne. Let heller etter ei som du får gjensidig lyst og følelser for. Grensen for å slutte å ringe er når jenten ber deg om å... fuck off
Nettinettet Skrevet 13. mars 2013 #11 Skrevet 13. mars 2013 Grensen for å slutte å ringe er når jenten ber deg om å... fuck off hehe.. får håpe TS ikke har blitt lurt inn i en sånn "fant ikke noe bedre" greie, men det vil jo tiden vise.. Jeg synes iallefall det er merkelig at hun ikke har tatt kontakt selv når han viste slik interesse.. Men TS: Nå har du fått din siste sjanse. Det er nå du skal bevise at du er verdt tiden hennes, så gjør den daten her perfekt!
Gjest .-L-. Skrevet 13. mars 2013 #12 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jeg synes iallefall det er merkelig at hun ikke har tatt kontakt selv når han viste slik interesse.. Hvorfor er det merkelig? Damer er slik Endret 13. mars 2013 av .-L-. 1
sta Skrevet 13. mars 2013 #13 Skrevet 13. mars 2013 hehe.. får håpe TS ikke har blitt lurt inn i en sånn "fant ikke noe bedre" greie, men det vil jo tiden vise.. Jeg synes iallefall det er merkelig at hun ikke har tatt kontakt selv når han viste slik interesse.. Men TS: Nå har du fått din siste sjanse. Det er nå du skal bevise at du er verdt tiden hennes, så gjør den daten her perfekt! Eller så snur man på det, at hun skal bevise at hun er verdt hans oppmerksomhet
olof Skrevet 13. mars 2013 #14 Skrevet 13. mars 2013 Eller så snur man på det, at hun skal bevise at hun er verdt hans oppmerksomhet Er enig med deg i den! Det skal da gå begge veier! Synes "ballen" ligger på henne
Gjest .-L-. Skrevet 13. mars 2013 #15 Skrevet 13. mars 2013 Synes "ballen" ligger på henne If you hesitate, you masturbate. Hvis hun er sjenert ts så burde du bare forsette å spørre henne ut, for nå
olof Skrevet 13. mars 2013 #16 Skrevet 13. mars 2013 If you hesitate, you masturbate. Hvis hun er sjenert ts så burde du bare forsette å spørre henne ut, for nå Er enig med deg i det.. men som TS sier så var jo første date litt sånn "så som så" og hvis hun ikke byr på seg selv, eller tar initiativ, er det da noe å spare på? på et eller annet tidspunkt må han jo få en respons.. Uansett om jenta er døds sjenert trenger hun jo ikke rote rundt i grøten hvis hun vil bli bedre kjent? Og han trenger ikke nødvendigvis være et alternativ nr 2,3,4,5 eller 6 i jentas øyne, da noen (ref ikke alle mange) bare forventer at gutta skal "gi alt" i starten, noen liker å jakte, andre ikke.. selv har han jo gitt opp mer attraktive jenter fordi han (i mine øyne) viker betatt av frøkna... Det er noe jeg ikke hadde gjort etter en første date, om ikke alt hadde klaffa!, så han vet jo hva han vil.. men man kan da ikke vente 4 uker mellom hver date for å "finne ut av ting...?", og da mener jeg "ballen" ligger hos jenta.. Som de andre sier, by på deg selv, TS så vet hun ihvertfall hva hun kanskje går glipp av Lykke til, og beklager et litt rotete innlegg
Gjest .-L-. Skrevet 13. mars 2013 #17 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Er enig med deg i det.. men som TS sier så var jo første date litt sånn "så som så" og hvis hun ikke byr på seg selv, eller tar initiativ, er det da noe å spare på? på et eller annet tidspunkt må han jo få en respons.. Enig i den, på et tidspunkt må hun gi tilbake også, men hvis hun er sjenert er det ikke dumt å ta intiativ en stund til så hun blir trygg, mener nå jeg da. Uansett om jenta er døds sjenert trenger hun jo ikke rote rundt i grøten hvis hun vil bli bedre kjent? Og han trenger ikke nødvendigvis være et alternativ nr 2,3,4,5 eller 6 i jentas øyne, da noen (ref ikke alle mange) bare forventer at gutta skal "gi alt" i starten, noen liker å jakte, andre ikke.. Problemet er vel hvis hun ikke tør å ta intiativ, noen gjør bare ikke det. Jeg synes forresten ts kan snakke med andre jenter i mellomtiden også. selv har han jo gitt opp mer attraktive jenter fordi han (i mine øyne) viker betatt av frøkna... Det er noe jeg ikke hadde gjort etter en første date, om ikke alt hadde klaffa!, så han vet jo hva han vil.. men man kan da ikke vente 4 uker mellom hver date for å "finne ut av ting...?", og da mener jeg "ballen" ligger hos jenta.. Han burde jo tatt kontakt mye før. Drit i hvem ballen ligger hos, målet er å få noe til å skje. Om det er hun eller han som står for intiativet har ikke noe å si når man har nådd mål. Endret 13. mars 2013 av .-L-.
Nettinettet Skrevet 13. mars 2013 #18 Skrevet 13. mars 2013 Han burde jo tatt kontakt mye før. Drit i hvem ballen ligger hos, målet er å få noe til å skje. Om det er hun eller han som står for intiativet har ikke noe å si når man har nådd mål. Men han har jo tatt kontakt, både en og to ganger uten at det har blitt noe fordi hun har vært syk, jobb osv.. så gav han opp og hørte ikke noe, og så tok han kontakt igjen etter 3-4 uker og da sier hun at hun ikke turte ta kontakt fordi det var så lenge siden... Min røde lampe lyser, men jeg har heldigvis tatt feil før!
olof Skrevet 13. mars 2013 #19 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Enig i den, på et tidspunkt må hun gi tilbake også, men hvis hun er sjenert er det ikke dumt å ta intiativ en stund til så hun blir trygg, mener nå jeg da. Problemet er vel hvis hun ikke tør å ta intiativ, noen gjør bare ikke det. Jeg synes forresten ts kan snakke med andre jenter i mellomtiden også. Han burde jo tatt kontakt mye før. Drit i hvem ballen ligger hos, målet er å få noe til å skje. Om det er hun eller han som står for intiativet har ikke noe å si når man har nådd mål. Er enig med deg i det! Ta føringa, så blir hun nok med på leken om hun vil / ønsker etterhvert, mitt beste råd med sånne type jenter er å være rett på sak.. si heller "vil du bli med ut å ta et glass vin på puben til fredag?" istedenfor: Du får si ifra hvis du har lyst til å bli bedre kjent å ta et glass vin en dag.." (eller lignende..) Da gjør du de bare mer usikre og du kan ende opp med å få et diffust svar som: "ja det kan vi gjøre til uka" noe som stort sett aldri skjer fordi den andre parten ikke vil ta initiativ.. Om dette er tilfelle for deg, vet jeg ikke.. så det får TS selv opplyse om, hvis han ønsker, men kan virke sånn siden jenta ga et poitivt svar, når han var rett på sak igår. Og på andre innlegget til TS virker det jo som at han har prøvd å få til nytt møte før, men han ville ikke virke masete, og venta på kontakt fra jenta.. er ihvertfall sånn JEG tolker det.. Er litt uenig med deg om å drite i hvem som har ballen.. det værste jeg vet er når jenter "maser" på meg eller omvendt.. å hva er vel mer turn-off enn masete personer! Og her kan TS (kanskje) virke masete om han hele tiden må ta initiativ ovenfor denne jenta, og jeg håper at hun mener at hun vil bli bedre kjent med han... (og kanskje finner på noe for å virke dum å ikke såre? men igjen - den som intet våger, intet vinner! Endret 13. mars 2013 av olof
olof Skrevet 13. mars 2013 #20 Skrevet 13. mars 2013 Men han har jo tatt kontakt, både en og to ganger uten at det har blitt noe fordi hun har vært syk, jobb osv.. så gav han opp og hørte ikke noe, og så tok han kontakt igjen etter 3-4 uker og da sier hun at hun ikke turte ta kontakt fordi det var så lenge siden... Min røde lampe lyser, men jeg har heldigvis tatt feil før! Jeg tenker litt i samme gate som deg.. Men man vet aldri heldigvis! håper vi får vite åssen denne daten går og hvordan det utarter seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå