Gå til innhold

Beregne tid flyplass

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lite bereist på utenlandske flyplasser, og lurer på om jeg kan forvente omtrent det samme som på norske. Planlegger en reise som er litt tidspresset, og lurer på om det holder å beregne 1.5 time før avreise på en flyplass i Berlin.

Noen med erfaring? Takknemlig for kjapt svar!

Anonym poster: 7c2d6b81493a893b31c01e55f5fdc31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytter*

AnonymBruker
Skrevet

Klarte fint å bytte fly på forskjellige terminaler på Charles de Gaulle på 45 minutter. Uten forsinkelser. Halvannen time på en såpass "liten" flyplass som Berlin er mer enn nok, så lenge det ikke er forsinkelser.

I tillegg er Charles de Gaulle fantastisk ineffektiv. Air France er i tillegg det minst hjelpsomme flyselskapet du finner, og det var dem jeg fløy med. Berlin Tegel (om det er den du skal til) er helt effektiv og fin, og du flyr vel fort også med tyske selskaper. Transport kan de, disse tyskerne.

Så 1 1/2 time skal normalt være null problem. Det anbefales alltid å ha voldsomt god tid, og det er kjekt å ha det, men du rekker dette helt fint :)

Anonym poster: b64d3fbf77492d0cd1a543a79a534c12

Skrevet

Du rekker det nok helt fint, men jeg pleier å beregne ekstra god tid på flyplasser der jeg ikke har vært før. Har f.eks dratt fra Gardermoen til Manchester tre ganger de siste årene, og beregner minst dobbelt så lang tid på Manchesters flyplass i forhold til Gardermoen. Stor forskjell på effektivitet, så om man har god tid er det greit å beregne god tid også. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...