Gå til innhold

Han mister ereksjonen.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg fortvilet så hevender med til dere lesere. Har vært sammen med samme mann i over 30 år. Ja, dere leser riktig. Det går an!!! Var kun 16 da jeg møtte han og er nå 47. Vi har hatt det flott i alle år. To fine barn har vi fått.

I det siste har han fått problemer med å fullføre sexakten da penis ikke vil holde seg erigrert. Jeg har, som utrolig mange andre damer der ute, veldig dårlig selvtillig, og dette gir ikke min selvtillit i senga noen boost for å si det sånn. Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, men sånn er nå menn tenker jeg: De sier sånn for å ikke såre dama si. Hvis jeg bare stiller meg sånn og sånn så skal han få det til sier han, men da gav jeg opp. Følte meg svært lite attraktiv og gav rett og slett opp :(

Finnes det andre menn der ute som har det likedan som min mann og som kan forsikre meg om at det ikke trenger å være min tiltrekning som nå er helt borte?

Får masse komplimenter nå jeg er på byen med venninner og det mangler ikke på tilbud, så ønker ikke å tenke på at han nå ikke finner meg attraktiv lengre heller.

Er dette et kjent manneproblem i hans alder? For jeg antar at det kan være tilfelle. Rett og slett medisinsk. Tar jeg helt feil?

Anonym poster: 3045c38fe738cf99abeb8de29adfd893

Anonym poster: 3045c38fe738cf99abeb8de29adfd893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...