AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #21 Skrevet 17. mars 2013 Jeg gjør ikke det, trodde ikke det var normalt heller. Kanskje for småunger, men voksne mennesker?? Alle tisser i basseng. Store som små. De fleste riktignok ufrivillig, det kan vel heller beskrives som en reflekshandling og er mer en "liten skvett". Like fordømt, alle tisser i basseng! http://www.dinside.no/813719/alle-tisser-i-bassenget Anonym poster: 2b8cc62e541b54a2bdfdea3561368c04 1
Sparks Skrevet 17. mars 2013 #22 Skrevet 17. mars 2013 Ja, men svømmer selvfølgelig litt vekk fra andre.
Gjest pærecider Skrevet 17. mars 2013 #23 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Selvsagt tisser jeg i havet. Passer godt på å drikke masse øl og spise asparges så det virkelig kan tilføye havet det lille ekstra. Kan ikke nekte for at det kommer andre ting ut når man presser på for å få ut hver eneste edle dråpe. Ah, det er så godt å dele litt av sitt indre, føler meg så indelig snill og god når jeg gjør det. Endret 17. mars 2013 av pærecider
Gjest EryMax Skrevet 17. mars 2013 #24 Skrevet 17. mars 2013 Siden tissing i havet er en hobby, så kan jeg ikke si hvor mye jeg gleder meg til at det skal bli sommer. Må jo prøve å tisse mest mulig i sjøen i år, komme i Guinness rekordbok for flest dobesøk i sjøen er mitt mål. 1
Gjest pærecider Skrevet 17. mars 2013 #25 Skrevet 17. mars 2013 Siden tissing i havet er en hobby, så kan jeg ikke si hvor mye jeg gleder meg til at det skal bli sommer. Må jo prøve å tisse mest mulig i sjøen i år, komme i Guinness rekordbok for flest dobesøk i sjøen er mitt mål. Hurra, skal vi slå oss sammen? Oss havtissere trenger å støtte hverandre, spesielt mot haters som ikke forstår vårt edle formål.
Gjest EryMax Skrevet 17. mars 2013 #26 Skrevet 17. mars 2013 Hurra, skal vi slå oss sammen? Oss havtissere trenger å støtte hverandre, spesielt mot haters som ikke forstår vårt edle formål. Ja vi reiser land og strand for å finne den beste tisseplassen i Norge samtidig.
Gjest pærecider Skrevet 17. mars 2013 #27 Skrevet 17. mars 2013 Ja vi reiser land og strand for å finne den beste tisseplassen i Norge samtidig. Jaaa, jeg står for aspargessuppen, så tar du med ølet!
Gjest EryMax Skrevet 17. mars 2013 #28 Skrevet 17. mars 2013 Vi må ha masse vann også for å skylle ned all suppa og ølet, å så burde vi vurdere jerntilskudd sånn at vi kan legge sorte kabler der også.
Gjest pærecider Skrevet 17. mars 2013 #29 Skrevet 17. mars 2013 Vi må ha masse vann også for å skylle ned all suppa og ølet, å så burde vi vurdere jerntilskudd sånn at vi kan legge sorte kabler der også. Fantastisk! Dette blir så gøy! Kan og ta med store doser med ex-lax, kanskje vi får litt sånn jetstrøm der bak. Dette skal bli mojo!!!
Gjest EryMax Skrevet 17. mars 2013 #30 Skrevet 17. mars 2013 Fantastisk! Dette blir så gøy! Kan og ta med store doser med ex-lax, kanskje vi får litt sånn jetstrøm der bak. Dette skal bli mojo!!! Det ølet vi skal drikke må være det de drikker på St Patricks day i USA. Det er grønt og kan gjøre urinen grønn
Gjest pærecider Skrevet 17. mars 2013 #31 Skrevet 17. mars 2013 Det ølet vi skal drikke må være det de drikker på St Patricks day i USA. Det er grønt og kan gjøre urinen grønn Fantastisk! La oss også spise masse mais, så får vi en dæsj med gult i også!
Gjest Skogmann Skrevet 18. mars 2013 #33 Skrevet 18. mars 2013 Det er forskjell på urin som har gått gjennom et renseanlegg og uventet varme rundt beina i havet, for å si det sånn. Om du er på 1 meters dyp når du pisser så er armene og beina dine innenfor en rekkevidde på over 1kubikk med vann, altså 1000 liter. Om du regner et område på cirka 10 meter da, så har du 10,000 liter vann mellom deg og din nermeste medvann-okkupant. Ut i disse 10,000 literne pisser du ut kanskje 0,3 liter piss, som inneholder 95% rent vann. Du sprer dermed om deg med cirka 0,01 liter "ekkelt" i 10,000 liter. Altså en milliondel av vannet som omgir deg innenfor en omkrets på 10 meter. Så må man legge til at havvann skiftes ut ganske kjappt, med tanke på havstrømmer og vind. Sannsynligheten for at personen 10 meter unna hadde blitt truffet av noe mer enn en eneste pissepartikkel er med andre ord forsvinnende liten. I løpet av sekunder er dessuten denne centiliteren med ekkelt piss vannet ut til en sådann grad at selv homeopatisk medisin ville fremstått som reine kraftkuren. Det korte svaret på spørsmålet er derfor JA, jeg pisser i havet. Jeg har til og med driti i havet, etter en dårlig kebab med påfølgende båttur.
Karmosin Skrevet 18. mars 2013 #34 Skrevet 18. mars 2013 I løpet av sekunder er dessuten denne centiliteren med ekkelt piss vannet ut til en sådann grad at selv homeopatisk medisin ville fremstått som reine kraftkuren. Det var bemerkelsesverdig betryggende. Jeg synes fortsatt det er motbydelig, men "det er til og med mer utvannet enn homeopatiremedier" blir et fint mantra å ha. 1
Vulpes Skrevet 18. mars 2013 #35 Skrevet 18. mars 2013 Så klart tisser man i sjøen. Det er bare å svømme litt bort fra de man bader med. Havet er enormt, og det lille man tisser påvirker da ikke vannet på noen som helst måte. Å tisse i basseng er derimot ekkelt og ikke greit.
Gjest Skogmann Skrevet 18. mars 2013 #36 Skrevet 18. mars 2013 Det var bemerkelsesverdig betryggende. Jeg synes fortsatt det er motbydelig, men "det er til og med mer utvannet enn homeopatiremedier" blir et fint mantra å ha. Vel, med tanke på at du svømmer rundt i fiskedritt fra milliarder av fisk, måkepiss og dritt, samt dritt sluppet ut fra båter som tømmer septikken (regel er 100 meter fra land) rett utenfor der du bader, så burde ikke 1cl piss fra en badegjest spille noen stor rolle for din hygiene i vannet.
estrella Skrevet 18. mars 2013 #37 Skrevet 18. mars 2013 Jeg synes det er ubehagelig Så helst ikke. Kun hvis det er krise. Men er det en hobby? 2
Dødsdømt Skrevet 19. mars 2013 #38 Skrevet 19. mars 2013 Estrella: Er du hobbyrasist (hehe)? Jeg er med i et team, vi tisser hver torsdag i Oslofjorden. Litt kjipt nå som det er så kaldt, men man kommer seg ut i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå