Gå til innhold

Tisser du i havet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tisser du i havet når du er på stranden osv?

Anonym poster: 9b5e3df623f4bb368ffb52aaeb367bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ber bare dama åpne kjeften å svelge.

Anonym poster: 4e7af5f3feb3622c76b754d11a96826f

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Det er da noe naturlig igjen i meg ;)

Anonym poster: 495e3a67db9d8ca94d0d5fb53bcffa96

• Liker 2
Skrevet

Ja, men det er ikke akkurat en hobby! :ler:

:heks:

• Liker 17
Skrevet

Ja, men jeg har såpass gode manerer at jeg svømmer litt vekk fra andre folk først ;)

• Liker 2
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Helt klart. Er ikke som om havet forurenses noe mere av pisset mitt. Hadde det ikke vært for at drit flyter så hadde jeg sikkert bæsjet i det også.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er folk i nærheten, ja.

Anonym poster: d02f460e99f1d52702452bc2c03cc545

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det tror jeg de flste gjør. var i syden, og der ser man folk sitter på stranden og drikker vann,øl,brus osv. Av og til går de ut i vannet....

De er toaletter,men kan være langt fra der du ligger, og ikke alltid så fine forhold der da.

Så ja jeg tisser i havet. Jeg drar meg vekk fra folk, selvfølgelig. Tisser gjerne mens jeg svømmer. ho ho

Anonym poster: c2e95b750c72f0c9e4634cbc3ed5b6f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det rundt to ganger i nødstilfeller, hater den varme følelsen.

Anonym poster: 909747815a9bbb10ba6e3175da8ed6dd

• Liker 1
Skrevet

Jepp, men svømmer litt vekk fra folk.

Skrevet

Da jeg var liten, hehe :)

Skrevet

Det gjør jeg, men går selvfølgelig vekk fra folk om jeg gjør det. Svømmer meg gjerne en liten runde lenger ut og tisser imens jeg svømmer :-P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser og bæsjer i havet. I svømmebasseng tisser jeg bare.......har bæsjet en gang, og det ble et helvetes leven......alle ble sendt ut av bassenget.......men ingen visste hvem som hadde bæsjet.....

Husker det var en mann, med store briller....han svømte frem og tilbake....og så stoppa han plutselig opp og ropte......DET ER BÆSJ I BASSENGET, DET ER BÆSJ I BASSENGET.......det var nesten slik at man skulle tro at noen hadde dødd, slik han ropte og oppførte seg.

Men jeg skjønner ikke at dette er under hobbyer.........ikke min hobby.......

Anonym poster: 89d7aa4919316a38757a12f12d323af5

• Liker 3
Skrevet

Jeg tisser og bæsjer i havet. I svømmebasseng tisser jeg bare.......har bæsjet en gang, og det ble et helvetes leven......alle ble sendt ut av bassenget.......men ingen visste hvem som hadde bæsjet.....

Husker det var en mann, med store briller....han svømte frem og tilbake....og så stoppa han plutselig opp og ropte......DET ER BÆSJ I BASSENGET, DET ER BÆSJ I BASSENGET.......det var nesten slik at man skulle tro at noen hadde dødd, slik han ropte og oppførte seg.

Men jeg skjønner ikke at dette er under hobbyer.........ikke min hobby.......

Anonym poster: 89d7aa4919316a38757a12f12d323af5

Hvordan ville du reagert da, om du fant dritt i bassenget?

Og hvorfor pisse i basseng? Er jo litt...ekkelt? Tenk om alle hadde gjort det, hvor møkkete det hadde blitt

• Liker 2
Skrevet

NEI. Det er motbydelig. Jeg holder meg til strender med do og bruker dem. Jeg holder meg også så langt unna folk i vannet som mulig og unngår smekkfulle strender hvor det nærmest er kø i vannet, fordi jeg vet jeg er i solid mindretall når det gjelder den avskyen.

Og hvorfor pisse i basseng? Er jo litt...ekkelt? Tenk om alle hadde gjort det, hvor møkkete det hadde blitt

Alle gjør det, det er derfor bassengvann inneholder vanvittig mye klor. Hilsen bader ALDRI i basseng.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i basseng, men i havet, ja. Trekker meg selvsagt litt vekk fra folk, og forsikrer meg om at det ikke er noen snorkel i nærheten, før jeg drar ned shortsen og tar fram pikken.

Holder meg på grunt vann, da jeg alltid har litt angst for å få napp på fiskestanga... har en blank fin piercing der nede..vil nødig bli sommerens store agurknyhet. :biggrin: .

Anonym poster: 4860580216cd51db82a2bce6569cb358

• Liker 2
Skrevet

NEI. Det er motbydelig. Jeg holder meg til strender med do og bruker dem. Jeg holder meg også så langt unna folk i vannet som mulig og unngår smekkfulle strender hvor det nærmest er kø i vannet, fordi jeg vet jeg er i solid mindretall når det gjelder den avskyen.

Alle gjør det, det er derfor bassengvann inneholder vanvittig mye klor. Hilsen bader ALDRI i basseng.

Jeg gjør ikke det, trodde ikke det var normalt heller. Kanskje for småunger, men voksne mennesker??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det, trodde ikke det var normalt heller. Kanskje for småunger, men voksne mennesker??

Strengt tatt, hvor tror du det blir av tisset som går

Strengt tatt, hvor tror du tisset i doen havner til slutt? Etter å ha vært grundig blandet med bæsj og mye annet...delvis "renset", men likevel..

• Liker 2
Skrevet

Det er forskjell på urin som har gått gjennom et renseanlegg og uventet varme rundt beina i havet, for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Strengt tatt, hvor tror du det blir av tisset som går

Strengt tatt, hvor tror du tisset i doen havner til slutt? Etter å ha vært grundig blandet med bæsj og mye annet...delvis "renset", men likevel..

Men man må jo gå på dass. Hvor det til slutt havner er en ting, men folk trenger ikke å pisse i basseng av den grunn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...