AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Skal i forbindelse med jobb en tur til Malaga i mai, men blir litt tid til fritid også - så lurer på om noen har noe tips til hva jeg kan finne på? Om det er noen spisesteder/opplevelser/happenings jeg bør få med meg? Kvinner 32 år. Anonym poster: a99faadcca216ae3054cbe2c3a83922e
Madison_00 Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Skal du oppholde deg i Malaga by, eller et annet sted i Malaga regionen? Malaga er en flott og ganske stor by, så det er mye å oppleve der om du har noen dager. Picasso museet anbefales, samt Museo del Vino (vin museum). Om været er fint er det også fint langs havnen med mange koselige kafeer og restauranter. I shoppinggaten "Marques De Larios" finner du mye fint å titte på, samt en god del koselige spiseplasser (tapas og annet) i sidegatene. Om det er noe spesiellt du er interessert i, si ifra så kan jeg hjelpe deg
Alina X Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Du må dra til Fortaleza de Alcabar. Er et stort fort på høyden over byen hvor man gjerne kan bruke litt til, og med en flott utsikt ned mot havnen og tyrefekterstadionen. Havnas promenade er koselig å gå, med mange små parker bortover. I selve byen er det mange koselige sidegater, gamle kirker m.m som er verdt å få med seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå