Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2013 #21 Skrevet 11. mars 2013 ts her: her var det mange positive svar =) jeg er ikke vanskelig slik noen antyder her. noen har også misforstått litt,det var ikke datteren som feiret bursdag,da hadde jeg ikke reagert. Det var mannen i avlastingshejmmet til datteren som feiret bursdag. Mine barn har ikke møtt denne mannen før og jeg føler det underlig å ta mine barn med i en bursdag til en fremed familie,for å feire en mann dei aldri har møtt! Rigktignok sammen med halvsøsteren.
petterm Skrevet 11. mars 2013 #22 Skrevet 11. mars 2013 Kan jo hende halvsøsteren synes det var stas å ha med sine halvsøsken for å feire bursdagen til en person som var viktig for henne, nemlig "avlastningspappaen.". 3
Sushi Skrevet 11. mars 2013 #23 Skrevet 11. mars 2013 Ser ikke problemet, så lenge denne mannen ikke er en øksemorder eller noe sånt. Skal du ha full kontroll på hvor barna dine er og hvem de møter, når de er hos faren? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #24 Skrevet 11. mars 2013 Hmm, ville du helst at far skulle la de være hjemme mens han tok med andre ungen i bursdag da?? Regner med du hadde laget et like stort problem ut av det. At han prioriterte det ene barnet mer enn de dere har sammen??? Anonym poster: 3483b1e8b6840cfee9b9dee1d79f0b21
Honky Tonk Woman Skrevet 11. mars 2013 #25 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Jeg synes ikke du har noe med å blande deg inn i hvem far tar med barna på besøk til. Dette var en bursdagsfeiring, altså et hyggelig arrangement. Så jo, her fremstår du virkelig vanskelig. Endret 11. mars 2013 av Honky Tonk Woman
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2013 #26 Skrevet 11. mars 2013 Hmm, ville du helst at far skulle la de være hjemme mens han tok med andre ungen i bursdag da?? Regner med du hadde laget et like stort problem ut av det. At han prioriterte det ene barnet mer enn de dere har sammen??? Anonym poster: 3483b1e8b6840cfee9b9dee1d79f0b21 Det er ikke snakk om at noen skal vere igjen hjemme. jenta som bor i avlastingshjem var i dette hjemmet den akuelle dagen og mine barn hadde samvær med far. Dette er barneverntiltak av ulike grunner jeg ikke vil komme innpå, men jeg er self. meget sjeptisk til at mine barn blir involvert i tiltak som ikke angår mine barn uten at jeg får informasjon om dette. Det er med bekymring far har barna hos seg pga ulike tiltak i hjemmet der han bor. det er self. mange ting jeg kunne skrevt,men barna kjenner ikke personenene i dette hjemmet og føler det underlig at far tar mine barn med dit. Joda barna var glad for å spise kake! ts
charactouy Skrevet 12. mars 2013 #27 Skrevet 12. mars 2013 Dine barn blir på ingen måte 'involvert i tiltak' på grunn av at de spiser kake sammen med faren hos avlastningsfamilien til deres søster. 2
Frøken Smilla Skrevet 12. mars 2013 #28 Skrevet 12. mars 2013 (endret) I og med at denne familien de var i bursdagsfeiring hos er godkjent som avlastningshjem av barnevernet, vil jeg jo tro at det er en oppegående og ressurssterk familie. De ønsket sikkert å invitere hele familien til din manns andre datter som en hyggelig gest, hvilket (like it or not) inkluderer dine barn. Jeg synes du lager storm i et vannglass. Du sier at du ikke vil at dine barn skal involveres i fars barnevernstiltak. Hva er du redd for at skal skje? Hadde spørsmålet vært om jeg synes det var ok at far tok med barna i bursdagsfeiring til sin sterkt rusmisbrukende svirebror, og at de hadde sittet der til fire om morgenen uten vått eller tørt (for barna), hadde jeg forstått din uro. I denne saken synes jeg som sagt at du overreagerer. PS: Det både skrives og uttales "skeptisk". Edit: Skrivefeil Endret 12. mars 2013 av Frøken Smilla 3
Gjest pysepusen Skrevet 12. mars 2013 #29 Skrevet 12. mars 2013 Det er ikke snakk om at noen skal vere igjen hjemme. jenta som bor i avlastingshjem var i dette hjemmet den akuelle dagen og mine barn hadde samvær med far. Dette er barneverntiltak av ulike grunner jeg ikke vil komme innpå, men jeg er self. meget sjeptisk til at mine barn blir involvert i tiltak som ikke angår mine barn uten at jeg får informasjon om dette. Det er med bekymring far har barna hos seg pga ulike tiltak i hjemmet der han bor. det er self. mange ting jeg kunne skrevt,men barna kjenner ikke personenene i dette hjemmet og føler det underlig at far tar mine barn med dit. Joda barna var glad for å spise kake! ts De blir jo ikke involvert i noen tiltak bare fordi de går på besøk der og spiser kake! Samme det vel hvem de går i bursdag til når de er hos far?
Miller Skrevet 12. mars 2013 #30 Skrevet 12. mars 2013 Jeg tenker det bare er sunt for dem å se hvordan barneverntiltaket fungerer, så får de mer forståelse for hvordan søsteren har det og hva som foregår. Jeg kan ikke forstå hvorfor dette skal være en negativ ting. Denne fremmede mannen er jo godkjent av barnevernet, så det burde vel egentlig være tryggere der enn hos faren. Dessuten, det var da bare en bursdag!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #31 Skrevet 12. mars 2013 Det er ikke snakk om at noen skal vere igjen hjemme. jenta som bor i avlastingshjem var i dette hjemmet den akuelle dagen og mine barn hadde samvær med far. Dette er barneverntiltak av ulike grunner jeg ikke vil komme innpå, men jeg er self. meget sjeptisk til at mine barn blir involvert i tiltak som ikke angår mine barn uten at jeg får informasjon om dette. Det er med bekymring far har barna hos seg pga ulike tiltak i hjemmet der han bor. det er self. mange ting jeg kunne skrevt,men barna kjenner ikke personenene i dette hjemmet og føler det underlig at far tar mine barn med dit. Joda barna var glad for å spise kake! ts Hvilke tiltak mener du de blir involvert i? At søsteren har et avlastningshjem?? De fleste avlastningshjem jeg vet om er meget ressurssterke og hadde aldri vært redd for å sende mine barn på besøk dit. Og du har heller ikke noe med å bestemme eller legge deg borti hvor far tar med barna når de er der. Da er det han som bestemmer, og han skal ikke måtte fortelle deg hva de har tenkt å gjøre under samvær. Så lenge det ikke er noe som skader barna, og det gjør i alle fall ikke et avlastningshjem. Anonym poster: 3483b1e8b6840cfee9b9dee1d79f0b21 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå