Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Skogmann
Skrevet (endret)

Melder Dagbladet med et stooort bilde av Madde. Viser seg at det er hu gamle i ved siden av, litt bak, som har dødd..

Joda, man skjønner jo egentlig at Madde er PRINSESSE, men ikke det jeg tenkte først.

Dagbladet da..nytt lavmål for å få klikk?

Dagbladets forside..

Endret av Skogmann
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Står bare prinsesse der nå, og bildet er med Victoria? :)

Anonym poster: 67b1b70082541e187a9039e527f8db12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Typisk tabloidaviser som VG, db osv. Men jo, nytt lavmål for å få klikk vil jeg absolutt si det er...

Anonym poster: 898e89776aa67f031963c2cbf326957e

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Melder Dagbladet med et stooort bilde av Madde. Viser seg at det er hu gamle i ved siden av, litt bak, som har dødd..

Joda, man skjønner jo egentlig at Madde er PRINSESSE, men ikke det jeg tenkte først.

Dagbladet da..nytt lavmål for å få klikk?

Dagbladets forside..

nå er ikke madde kronprinsesse heller
Skrevet

Du mener på litt samme måte som overskriften på denne tråden? Korte beskjeder med utropstekn og ikke noe forklarende pekepinn?

• Liker 7
Gjest fjellhamster
Skrevet

Du er nå ikke bedre enn VG, TS, mtp. overskriften din! :P Uansett - hvem bryr seg?? Ikke jeg.

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Du mener på litt samme måte som overskriften på denne tråden? Korte beskjeder med utropstekn og ikke noe forklarende pekepinn?

Eh..ja? Åpenbart.

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Du er nå ikke bedre enn VG, TS, mtp. overskriften din! :P Uansett - hvem bryr seg?? Ikke jeg.

Nei, for det var ikke meningen harslerere med DB`s sensasjonsjournalistikk..

Det er jo det denne tråden handler om

Om du må forklares det, så er det vel lite håp for fruktbar debatt ;)

• Liker 2
Gjest Skogmann
Skrevet

nå er ikke madde kronprinsesse heller

Nei. Men det er vel ikke alle klar over. Hvorfor ellers bruke et bilde av Madde når det er ei gammal dame ingen har hørt om som har dødd..Du tror ikke det er for å melke en sak som egentlig har NULL nyhetsverdi?

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Går dere som har kommentert her foresten på spesialskole?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hva menn henger seg opp i da.....

Anonym poster: 0c3581d641a4e8c8a40fc139cf892570

Gjest Skogmann
Skrevet

Merkelig hva menn henger seg opp i da.....

Ja, kritikk av media. Huff så forferdelig og teit. Om man ikke liker det avisene skriver så kan man bare drite i å lese aviser ikke sant?

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Står bare prinsesse der nå, og bildet er med Victoria? :)

Anonym poster: 67b1b70082541e187a9039e527f8db12

Jeg aner ikke hvem som er hvem..men det er åpenbart ingen av de unge jentene som har dødd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kritikk av media. Huff så forferdelig og teit. Om man ikke liker det avisene skriver så kan man bare drite i å lese aviser ikke sant?

Sitter du hver dag og leser aviser for å SÅÅÅ gå på KG og lage en sak ut av slike ting???

Send heller en mail til journalisten, please...

Gjest Skogmann
Skrevet

Sitter du hver dag og leser aviser for å SÅÅÅ gå på KG og lage en sak ut av slike ting???

Send heller en mail til journalisten, please...

Hmm..nei? Jeg har gjort det noen få ganger før tror jeg? Hvordan det? Har du fått inntrykk av at jeg gjør det hver dag? Kanskje få deg noe annet å tenke på enn hva jeg driver med?

Hvorfor synes du det er så irriterende med at man diskuterer nyhetsartikler i aktuelle saker-forumet? Like teit som at man diskuterer samliv i samliv-forumet eller barn i barn-forumet spør du meg.

Men om du sliter med ting og trenger noen å snakke med, så send meg gjerne en PM. Jeg har tid til deg også :)

Skrevet

Eh..ja? Åpenbart.

Ergo litt opmerksomhetsbehov her og? Søtt.

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Ergo litt opmerksomhetsbehov her og? Søtt.

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...