Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 hei. jeg har i ett år hadd smerter jeg trodde var mensensmerter i høyre eggstokk. har ikke gjort noe med det. har også hadd typiske uvisymptomer som kom oftere og oftere, å har hatt smerter hver dag etter jeg går på do om morgenen de to siste mnd. legen fant ikke ut hva det var, og sjekket meg for alt mulig rart før hun endelig henviste meg videre til gynekologisk avdeling. der måtte jeg levere ark om hvor mye jeg tisset, når og hvor mye jeg drakk å det så fint ut. men på ultralyden fant hun noe på eggstokken å jeg ble sent til mr. etter fire uker var jeg inne, og jeg venter på svar. nå har jeg også den siste uka vært utrolig slapp, trykksmerter i ryggen, redusert matlyst, og følger meg kjempedårlig pga smertene. kan det være eggsokkreft? jeg er under 25..
Minya Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Det kan være en ufarlig cyste på eggstokkene også, de gjør vondt, og bør fjernes, men er ikke farlige utover det, så ikke ta sorgene på forskudd.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Det er veldig vanskelig å si, men jeg vet at store cyster på eggstokkene kan gjøre veldig vondt og gi nedsatt almenntilstand så det er slett ikke sikkert at det er noe ondartet. Anonym poster: cb86ad15c6031ddcc7be1d53ac9bf574
Rotemor Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Du er veldig ung til å skulle få kreft.... Det er veldig vanlig for oss kvinner å ha ufarlige cyster i underlivet, som likevel kan forårsake mye smerte. Endometriose er også vanlig.Det er sammenvokst vev. Jeg er overhode ingen ekspert! Men jeg har hatt diverse plager iområde av forskjellige grunner. Det er jo avanserte organer! Jeg håper du kan klare å kvitte deg med tanken om at det er må være så alvorlig.Det trenger ikke være det. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 grunnen til at jeg trekker det mot kreft, er fordi det kan gå utover de organene som ligger nært, i mitt tilfeller blæra, som legen ikke finner årsak til..
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 grunnen til at jeg trekker det mot kreft, er fordi det kan gå utover de organene som ligger nært, i mitt tilfeller blæra, som legen ikke finner årsak til..
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 grunnen til at jeg trekker det mot kreft, er fordi det kan gå utover de organene som ligger nært, i mitt tilfeller blæra, som legen ikke finner årsak til.. Hos meg fjernet de cyster med laser...ble lagt inn og operert akutt etter voldsomme smerter. Cystene vokste rund blære og trykket på ryggnerver. Selve fjerningene av den var likevel uproblematisk. Forteller det bare for å understreke at det ikke trenger å være alvorlig. Men jeg forstår selvsagt bekymringen din! Du vet jo ikke før du vet.... Anonym poster: 1ac2da24a6b7cdefff6544d8a210d3fc
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2013 #8 Skrevet 10. mars 2013 Hos meg fjernet de cyster med laser...ble lagt inn og operert akutt etter voldsomme smerter. Cystene vokste rund blære og trykket på ryggnerver. Selve fjerningene av den var likevel uproblematisk. Forteller det bare for å understreke at det ikke trenger å være alvorlig. Men jeg forstår selvsagt bekymringen din! Du vet jo ikke før du vet.... Anonym poster: 1ac2da24a6b7cdefff6544d8a210d3fc tusen takk for svar alle! håper dette er det som gjelder meg og.. er så redd for kreft..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå