Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg visste ikke helt hva slags tema dette skulle være innen, men det har jo med kropp og helse å gjøre.. så..

Jeg var på fest i fjor, og jeg drakk en del. Jeg var såpass våken at jeg kunne gå rundt og snakke, og jeg husker enda hva jeg gjorde på det tidspunktet. Det siste jeg husker fra kvelden, i 11-12 tiden, var at jeg tok meg en liten shot. Så voknet jeg opp i sengen til kjæresten min om morgenen- helt forvirra. Hvor er jeg? Hvorfor er jeg her? Er festen over? Alle slags tanker gikk igjennom hodet mitt. Håret mitt var helt hardt, og jeg skjønte ingenting. Kjæresten min var sur på meg, og da jeg spurte han hvorfor vi var her, sa han at jeg ødela hele kvelden. Jeg skjønte absolutt ingenting. Hvorfor? Hva gjorde jeg? Han skjønte ingenting heller da jeg sa at jeg ikke husket noe.

Jeg hadde ikke klart å gå, jeg bare datt, jeg hadde ikke klart å snakke tydelig og babla masse tøv, helt til jeg ble slapp. De måtte drege meg omtrent. Og så hadde jeg spydd så utrolig mye på rommet hans. Han måtte dusje meg. Derfor var håret mitt hardt, av spy... Uff.. Dette fortalte kjæresten meg om morgenen, og jeg forsto ingenting..

Jeg husket ingenting. Det var som å våkne fra en drøm. Plutselig var jeg bare der, og jeg husker enda ingenting fra kvelden. Han måtte gå hjem tidlig med meg, sammen med en kompis fordi jeg var så borte..

Var jeg for full? Hadde jeg ikke huska noe da? Shoten jeg tok hadde stått på bordet en stund før jeg drakk den, kan det hende noen hadde dopet meg??? ..Jeg er så forvirra enda.

Endret av johans1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du var nok for full. Med mindre det var en shot med GHB du tok ;)

Anonym poster: 03ebb78f08457762fc45f0ded840f105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...