AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Jeg lurte på noen ting. Jeg skal til overvekts poliklinklinikken i morgen gru gelder meg litt. Redd for hva som skal skje videre osv. Men håper at jeg snart får sjangsen til og få slanke operasjon. Vært overvektig hele livet og prøvet alt mellom himmel og jord. Slankepiller fra lege, endring av kosthold, trenger fra 1-2 timer om dagen. Osv Blir rett og slett deprimert og skuffet hver gang jeg ser meg i speilet. Jeg har hormon problemer men vet ikke om det har så mye og si på vekta??? Noen som har vært og tatt slankeoperasjon selv som kan fortelle litt om hva dem syns om det? Vet det er lang vente tid på slanke operasjon. Men hørt at mange må prøve og gå ned en vis kilo før en operasjon og noen har ikke trengt det. Gleder meg virkelig og komme i gang med dette. Men gruer meg til hva dem sier i morgen. Redd for at dem skal si at jeg burde prøve andre ting før slanke operasjon. Men jeg må vel bestemme dette selv? Jeg klarte et år her og gå ned 50 kilo men gikk like fort opp igjen hvorfor vet jeg ikke men jeg trente og gjorde akurat det samme som da jeg gikk ned:( Deprimerende. Tenkt masse på om slanke operasjon vil hjelpe meg eller ikke. Prøvet lenge og få hjelp av legen men hun har ikke reagert før nå. Fikk brev fra overvektpoliklinikken på torsdag og fikk time i morgen allerede. Så det er bra. Håper noen med samme problem eller har hat det samme probleme og vært igjennom slankeoperasjon kan si litt om hvordan dem opplevde tiden før og etter en operasjon? Fikk høre at man må gå på noe kurs eller noe slik stemmer det? Og er dem mange kurs? Får sikkert vite litt imorgen men vil forbrede meg litt Gruer meg så veldig. Anonym poster: 00d268694c3da69d2e2dd39df25a7ebf
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Hvor mange kalorier spiser du daglig? Anonym poster: 7edcc1ae6f52084939212ab1871f2d8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå