Gå til innhold

Hvor mye koster en bilvask?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier så lurer jeg veldig på dette. Har søkt på nettet og sett på nettsidene til shell og statoil, men ingenting....Er det så hemmelig, er prisende så høye at ikke tør oppgi dem på nettsidene?

Jeg snakker om en normal bilvask hvor man kjører bilen inn i en hall og så blir den vasket ved hjelp av børster og lufttørket etc.

Anonym poster: f346e7b892e16c054dec9864eb535f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å stå når du stikker hodet innom selve stasjonen det er snakk om.

Lenge siden sist jeg brukte maskinvask, så kosta det mellom 150-250 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg bruker børstefri til 199, med børster koster vel 299 eller noe. Jeg passer på å få stempel når jeg fyller på best slik at jeg får 100kr rabatt på bilvask

Anonym poster: 2f845586f296467663ce990e8b20c3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg bruker børstefri til 199, med børster koster vel 299 eller noe. Jeg passer på å få stempel når jeg fyller på best slik at jeg får 100kr rabatt på bilvask

Anonym poster: 2f845586f296467663ce990e8b20c3da

Kan børster være for hardhendte med bilen, er det best å velge børstefri?

Anonym poster: f346e7b892e16c054dec9864eb535f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan børster være for hardhendte med bilen, er det best å velge børstefri?

Anonym poster: f346e7b892e16c054dec9864eb535f3a

Jeg bruker ikke børster lenger etter at det var noe rusk igjen på børstene og de skrapet opp bilen min saftig.

Det ble en konflikt med bensinstasjonen, til slutt gikk de med på å betale meg 8000kr i erstatning, i og me at de påstod ALL BRUK av vaskehall var på eget ansvar. En annen person hadde fått revet av speil da børstene hektet seg fst i det, enda speilet var vendt innover mot bilen.

Etter det bruker jeg ikke børstevask.

Anonym poster: 034f00e7e4db88d27ade0ff01d1cfef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fler steder som håndvasker bilen innvendig og utvendig. Tenkte å gjøre det i dag på et sted der jeg får det til 300kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndvask til 300 innvendig og utvendig kan være minst like risky som børstevask, om de ikke bruker nok vann/skitten svamp.

Se på børstene i vaskemaskinen. De skal ikke være veldig misfarget, eller at man blir skitten på fingrene av å ta på dem. Om det er plastbørster bør de ikke være for splittet i tuppene. Det er nemlig slik som gir vaskestriper. Er det masse kø, er sjansen stor for at børstene er for møkkete nå i verste drittsesongen :)

Noen stasjoner har happy hour om natten også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...