Kaisamaia Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Kan regelmessigheten..altså om jeg tar pillen på AKKURAT samme tidspunkt hver dag..påvirke blødninger i begynnelsen/bivirkninger hele tida? Er det lurest å ta pillen til akkurat samme tidspunkt? Vet jo at det er slingringsmonn...6 timer og sånn... men tenkte at det kanskje er lurest med samme tidspunkt? Begynte for ca. en uke siden og blør ennå..har tatt pillen på kvelden..men ikke alltid samme tidspunky
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har brukt dette merket i 6 år, og tar pillen når jeg står opp om morningen. Altså alt fra 7 til 12 Aldri vært et problem. Ellers er det jo ikke uvanlig å blø i ca en måned når man starter på nye piller? jeg gjorde ihvertfall det. Anonym poster: e96de974fb67dbacbae79fd0e0974822
Kaisamaia Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2013 Ok. En måned...hjelpes... men kan vel prøve å ta dem akkurat samme tidspunkt nå i begynnelsen i alle fall.. må bare velge det ultimate tidspunktet...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 Du kan unngå den lange blødningen ved å starte med å ta pillene dagen etter at mensen er ferdig, istedet for dagen ved første blødning. Men nå har du jo allerede begynt da.... Anonym poster: e96de974fb67dbacbae79fd0e0974822
Kaisamaia Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2013 Du kan unngå den lange blødningen ved å starte med å ta pillene dagen etter at mensen er ferdig, istedet for dagen ved første blødning. Men nå har du jo allerede begynt da.... Anonym poster: e96de974fb67dbacbae79fd0e0974822 Seriøst...ååå..hvorfor var det ingen som sa det?! Legen sa jeg måtte starte på mensdagen..for å ikke kødde med syklusen... aggr. Jaja..
Noteknekk Skrevet 11. mars 2013 #8 Skrevet 11. mars 2013 Det er helt vanlig med blødning etter oppstart av p-piller, og jeg tror det avhenger mer av individuelle faktorer enn tidspunkt man tar pillen på om man blør eller ikke. Jeg går på samme merket og jeg hadde ikke blødninger ved oppstart - tar pilla på morgenen men ikke eksakt samme klokkeslett. Jeg begynte første dag av mensen. Tror ikke det er så mye mer å gjøre enn å holde ut 1-2 mnd til og se om det ikke gir seg, eventuelt ta kontakt med legen din om du vil bytte merke. Slingringsmonnet er forresten på 12 timer begge veier, ikke seks .
Kaisamaia Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2013 Åja. Takk for svar! Ja, det er vel vanlig med blødning..har bare blødd noen dager over mensen ennå da:) Så dette kan jo gå veien :-):-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå