Gå til innhold

Vet dere hva jeg har angst for?

Nelle

Anbefalte innlegg

...gutter som kaller pi##en sin for en tissemann...

DET har jeg angst for!!

*ler*

-men seriøst, asså!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg klarer ikkje menn som ikkje klarer å kalle ei spade for ei spade, og ikkje klarer å sei pi##, k## eller stake. Eller mus og fi###. Menn som sei penis og vagina når dei snakkar om sex....icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda-78

Jeg klarer helt fint å si alle disse ordene jeg.... men allikevel skriver jeg ofte penis her inne på KG.

Hvorfor? Jo fordi det er en sensur her inne som gjør at jeg syns det ser bedre ut enn alle disse ** eller ## som dukker opp i innleggene.

Reglene her inne tilsier at man ikke kan skrive som man vil..... og ja jeg syns det er teit. icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og Lillemann er like teit som tissemann. Og tissefant. Og bare tiss.

Tenk om noen skulle spørre meg om jeg ville suge dem litt på tissen? Uæhhh!!! Er greit at jeg har en greie for unge gutter, men ikke SÅ unge!!!! *ler*

Enig også i at man bruker ikke ordet vagina når man snakker om sex (kanskje her inne, av grunner Kristian nevner) -men ikke IRL. Dette er totalt turnoff!!!

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det er sikkert turn off for gutta når jentene sier "tattene" eller "brystene" midt i akten også!

"ååååhhjjaaaa... ta meg på tatten/brystene sånn ja!"

Skal han si "penis" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Nelle, hva med Tusselasken? Snurreduppen? Snoppen?

Tissemann, tissemann, tissemann icon_biggrin.gif

*erte, erte*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok henne på jura, og hun klemte varsomt på plommene mine. nei det er mange navn, men jeg foretrekker pi## mus pupper og baller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok henne på jura, og hun klemte varsomt på plommene mine. nei det er mange navn, men jeg foretrekker pi## mus pupper og baller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solgløtt

Hvordan ser en vagina ut? Før sex: som en rød rose med deilige blader og en herlig duft av parfyme. Etter sex: har du noen gang sett en bulldog spise majones? icon_biggrin.gif

Solgløtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amanda: Jeg har også angst for mus. Synes faktisk fi### er langt mer estetisk å si enn mus.

Om en gutt kaller fi### mi for en mus kan han være ganske sikker på at det ikke blir noe på ham... icon_biggrin.gif Hehe...

Vinga: He, he.... Du er ganske søt når du erter!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

P.S. Gutter: Hva skal man si om bryster, da? Synes pupper høres litt barnslig ut, jeg... Og patter, jur, mugger osv er HELT uaktuelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og snurrepjusk og snurrebass osv. er andre ord jeg har angst for.

Egentlig er pi## det eneste ordet jeg liker. Er liksom det som høres mest maskulint og sexy ut synes jeg -faktisk synes jeg ordet høres VELDIG maskulint og sexy ut...

pi##! pi##! pi##! pi##!

icon_biggrin.gif

*sukk*

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki Nelle.... da har du fjernet en hver tvil om benevnelsen du liker icon_lol.gif

Klar tale icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig nokså klar i oppfatningen der, det heter:

Pupper, pupper, pupper, pupper

Jeg fikk pupp som liten... og ble hekta.... det er ikke min skyld assa icon_lol.gif

*sukk*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...