AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Vi tenker litt på å dra på Harry Potter Studio tur i London. Vi lurer på hvor lang tid vi bør beregne der, om vi skal sette av en hel dag eller er det nok med en halv. Noen som har vært der og kan dele med erfaringene sine? Anonym poster: 4adb74ada7541fba4f48f3a42902d92b
Musken Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Å! Å! Å! Jeg har vært der! Det var kjempegøy, synes det hele var et veldig bra opplegg. Så ja, jeg vil absolutt anbefale dere å reise en tur dit (men ikke ha for høye forventninger itl smørterølet.. Reiser dere to kan dere gjerne dele en, de er kjempemektige!). Om dere trenger en hel eller en halv dag kan variere. For eksempel har når på dagen touren deres begynner mye å si. Dersom den begynner midt på dagen, blir det vanskelig å få gjort så mye både før og etter. Vår begynte om morgenen, og etter studioet fikk vi tid til å kikke litt i butikker før vi gikk ut for å spise om kvelden, men vi fikk ikke mange timer til type museumsbesøk ol. God tur
*Ariel* Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Her var den turen vel verdt det! Vi gikk vel i samme tempo som de fleste andre og brukte vel 3 timer på den, tror det er det som er beregnet også. Smørterølet slo an her, og ungene er veldig fornøyde med å ha kjøpt i glass de kunne ta med hjem Det ligger jo et stykke utenfor London, vi kom med leiebil, men så det går en buss fra London også (en Fnattbuss i to etasjer). Det er stive priser hvis man skal komme seg dit med den bussen. Husk å gå inn for å booke tur i god tid i forveien, og er det ikke ledig når dere vil, så sjekk minst en gang om dagen, for plutselig dukker det opp ledige billetter likevel. Vær forberedt på store utlegg i butikken der De har ALT mulig av effekter. Til og med far i huset her holdt på å gå ut av sitt gode skinn. Vi hadde en fantastisk opplevelse. Våre barn var 13 og 16.
-littleme- Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Jeg var der i vinterferien, altså for bare noen uker siden! <3 Det var helt fantastisk - jeg kan godt finne på å reise tilbake dit en gang til! :D Opplegget er utrolig fint - en del av touren er med guider som snakker litt og en liten filmsnutt i en kinosal før man kan gå fritt rundt. Mens man går fritt rundt omkring kan man kan leie en audioguide hvor Tom Felton (iiiik!!!!), som spiller Draco Malfang/Malfoy snakker om de forskjellige rekvisittene og rommene vi ser. Det er veldig lett å følge ettersom det er med et lite kart på denne audioguiden over området man er på. Kjøper man ikke audioguide er det fremdeles mange plakater man kan gå å lese på, og innimellom er det også TVer med videosnutter av skuespillere, regissører og produsenter osv som snakker. Jeg og venninnen min brukte kanskje 4 timer der, og da satte vi oss ned og drakk Smørterøl (nam!) og spiste litt mat i løpet av touren, pluss at vi handlet i butikken på slutten. I butikk selger de alt mulig - tryllestaver, skjerf, notatbøker, samlebokser med alle bøkene, you name it! Jeg kan fortsette på denne lista i enda en time før jeg har dekt alt som er å få tak i i denne butikken. Jeg vil virkelig anbefale å dra på denne touren, hvert eneste lille øre var vel verdt det - og som jeg sa, jeg kan godt reise tilbake dit en gang til (og jeg er nesten 19 år) - tenk på hvor mye barna vil like det!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 TS her. Tusen takk for tilbakemeldingene ang. dette. Dette høres veldig bra ut. Vi har nå bestilt billetter til dette og skal dit om 14 dager. Gleder meg. Anonym poster: 4adb74ada7541fba4f48f3a42902d92b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå