AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Har hatt litt dunking nå å da i hodet i dag, (egentlig hver dag i det siste) altså plutselig kan det dunke i 30 sek i panna, plutselig etter minutter eller timer kan det dunke 1 min på ene siden osv. Det har vært en del sånn i dag, og nå plutselig fikk jeg noe som var helt ulikt fra det, et skikkelig lyn slag på høyre siden som varte ca 5 sek. Det var utrolig vondt, mere vondt enn det andre. Det utløste en liten hodepine. Føles som at det er et trykk eller press i hele hodet nå. Er det farlig? Er 16 år. Har ofte vondt i hodet men ikke sånn... spør heller her enn å søke rundt på nettet. Det er vel ikke farlig nei? Anonym poster: ab33e22f98b62fbf56fb6ae2901a8fce
Thorn Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Jeg har hatt omtrent daglig hodepine i mange år, og innimellom har jeg hatt smerter som høres ut som det du beskriver. En gang hadde jeg slik hodepine i over en måned, innimellom var det så vondt at jeg ikke klarte å fungere skikkelig. Hos meg kommer det fra anspente nakkemuskler, og har som regel blitt forverret av stress. Kan det være noe i det for deg? Skjønner at du er redd, forresten, jeg syns det er skikkelig ekkelt med disse smertene selv om jeg har vært på utredning for å finne ut om det kunne være noe verre. Hvis du føler deg skikkelig utrygg ville jeg ha kontaktet en lege dersom smertene fortsetter eller blir verre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har hatt omtrent daglig hodepine i mange år, og innimellom har jeg hatt smerter som høres ut som det du beskriver. En gang hadde jeg slik hodepine i over en måned, innimellom var det så vondt at jeg ikke klarte å fungere skikkelig. Hos meg kommer det fra anspente nakkemuskler, og har som regel blitt forverret av stress. Kan det være noe i det for deg? Skjønner at du er redd, forresten, jeg syns det er skikkelig ekkelt med disse smertene selv om jeg har vært på utredning for å finne ut om det kunne være noe verre. Hvis du føler deg skikkelig utrygg ville jeg ha kontaktet en lege dersom smertene fortsetter eller blir verre. Ja det kan godt hende at jeg har anspente nakkemuskler eller noe, og er ofte stresset så.. Anonym poster: ab33e22f98b62fbf56fb6ae2901a8fce
Thorn Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Ta deg en tur til legen hvis det fortsette du, han/hun kan gi deg gode tips mot spente nakkemuskler hvis det er det som gjør det. Jeg hadde også god hjelp i en runde med Voltaren sist, det er ikke utenkelig at du vil få en resept på det du også, om det er muskelrelatert hodepine. Håper du blir kvitt det fort, hodepine er noe dritt! Endret 10. mars 2013 av Thorn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå