Gjest .-L-. Skrevet 12. mars 2013 #41 Skrevet 12. mars 2013 (endret) For å slippe sånne gutter er det vel greit for jenter å være den som går bort til gutten istedet? Kanskje lettere sagt enn gjort Både ja og nei Det er ikke alle jenter man vil skal komme bort heller sant, på samme måte som dere har det. Dog, kvinner hadde absolutt vært tjent i å lære seg det. Endret 12. mars 2013 av .-L-. 1
Gjest .-L-. Skrevet 12. mars 2013 #42 Skrevet 12. mars 2013 (endret) ....og det er jo en start. Er desverre bare de mest desperate som orker "krevende". Hastverk er heller ikke særlig attraktivt. Det gjelder nok "good guys" så vel som "bad boys", forskjellen er bare at "bad boys" ikke har noe imot å bruke deg i mellomtiden. Dette er faktisk sant. Dersom jeg har funnet ut at jenten ikke er noe for meg, så avslutter jeg det der og da. Holder ikke på lengre for å få sex. Endret 12. mars 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #43 Skrevet 13. mars 2013 Ikke doe håp for deg nei. Drittsekker tiltrekkers seg drittsekker og godt er det, da kan de være drittsekker sammen! Fortsette å date badboys du badgirl! Anonym poster: 184269e27a424dcda1d3c7fdc2d57d0f 3
Gjest Nordavind Skrevet 13. mars 2013 #44 Skrevet 13. mars 2013 Uenig i at drittsekker tiltrekker seg drittskker. Heller at en viss type mennesker tiltrekker seg drittsekker, mem disse menneskene kan ha veldig forskjellige personligheter selv- sterke, forsiktige, tafatte, naive, morsomme etc
Sommee Skrevet 13. mars 2013 #45 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Badboysene er spennende, det skal jeg innrømme. Har mange morsomme historier om spontane reiser og ting som er blitt funnet på med dem.. men likevel, jeg vil jo ha et a4-liv! Hvordan endrer jeg meg slik at jeg kan passe med en snill mann da? ts Anonym poster: d8824038dca2a1e5718db09cb774c9d6 I følge dette skulle jeg vært en skikkelig badboy da... Har vært på utallige turer med jenter jeg har kjent kort tid. Man er vel ikke en bad boy da, selv om man tilbringer nesten hele turen på hotellrommet... :danse: Edit: Ikke med såå mange forskjellige jenter altså! Endret 13. mars 2013 av Sommee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå